Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Pashon schreef:tja als je haar van de winter toch eigenlijk zo lang mogelijk buiten wil hebben zou ik echt niet gaan scheren, het is minder mooi dat ze nu al een dikkere vacht krijgt maar die krijgt ze niets voor niets natuurlijk.
aflaten die deken zou ik zeggen..overdag is het nog gigantisch warm en dat ze de wintervacht aanmaken komt doordat het aantal lichturen minder wordt én dus niet omdat ze het nu al koud zouden hebben.
Amy77 schreef:Als jij dr straks dag en nacht buiten wilt laten is er niets fijners dan hun eigen haarkleed..en als je dr snachts op stal wilt hebben met rotweer, dan heeft ze zeker genoeg aan dr eigen vacht gok ik zo
Silfre schreef:Amy77 schreef:Als jij dr straks dag en nacht buiten wilt laten is er niets fijners dan hun eigen haarkleed..en als je dr snachts op stal wilt hebben met rotweer, dan heeft ze zeker genoeg aan dr eigen vacht gok ik zo
Dat is dus het probleem, dan is die vacht dus teveel en staan ze te zweten op stal.
opisop_shop schreef:Er heeft hier op bokt wel zo'n plaatje gestaan met al die (12 ongeveer?) scheerpatronen, moet je even kijken of je die kunt vinden.

alleen de laatste kolom vind ik nonsens qua vergelijking, maar ja da's persoonlijk