Trailer sticker ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Trailer sticker ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 20:48

hooi,

Ik wil graag een trailer sticker op mijn trailer nu is het zo dat wij een wat oudere trailer hebben en dus van dat hout op zit. kan daar een sticker op zonder dat het lelijk word?
En weet er iemand een site waar je een naam (Noble Touch) kan bestellen(ong 15 tot 20 cm hoog)? Want op veel site's die ik zelf gevonden heb kan ik alleen de lengte kiezen en als ik dan lengte 1M doe is die sticker wel hoog genoeg maar is hij veelte lang of ik heb een heel stuk waar niets op staat en dat vind ik erg zonde van mijn geld.

Wie kan mij helpen ?

Groetjes Nina
P.s ik heb de bokt zoek functie wel gebruikt maar kon niet veel bruikbaars vinden.

Divine

Re: Trailer sticker ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 22:07

Heb zelf een keer bij een bedrijf dat oa stickers maakt gevraagd wat mogelijk was. Zij zeiden dat op hout niet zo goed hechtte, en me een paar stukjes sticker meegegeven om te proberen.
Dat ging bij onze houten trailer toen niet, het bleef niet goed zitten. (nu was onze trailer ook wel eens behandeld met olie, wellicht dat dat er ook mee te maken had).

Zou eerst eens proberen of je ergens een proefstukje kan krijgen, anders is het zonde van je geld.

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 22:15

je kunt de sticker op een dun plaatje glad trespa plakken en deze vervolgens op het hout schroeven

amj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 22:18

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 10:21

@Divine: dankje ik ga zeker kijken of ik een test stukje ergens kan krijgen.

@frankiej: bedankt voor de tip als de sticker idd niet hecht op het hout kan ik dat nog altijd doen!

@amj: ik ga even op je site kijken! iig bedankt

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 10:25

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 14:09