SportBh's van Divoza

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Misty2001

SportBh's van Divoza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-09 18:18

heey,

zijn er mensen die een sportBH BIJ Divoza hebben gekocht?, zijn die fijn? welke heb je,
ik heb zelf van gewone Bh 75 B, en vind het nu toch wel prettig worden een sportbh aan te schaffen, heb overal rond gekeken maar ze vragen voor mij doen belaggelijke hoge prijzen voor, ik weet niet of het nog groeit, en waar moet ik zoveel geld vandaan halen, en divoza zag ik ze ook hangen dus ik wou vragen wat jullie ervan vonden, en of ze groot of klein uitvallen,,

alvast bedankt,
groetjes,,

Destino

Re: SportBh's van Divoza

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 18:50

Bij de hema hebben ze ook wel goede ;)
Ik heb normaal 70D maar heb van sport bh een C genomen, zodat het wel goed strak zit zeg maar :j
Daar zijn ze geloof ik 15 euro ofzo.

Uums

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 18:52

Bij Divoza hebben ze iig ook de Shock absorber, die is prima :) Hing wel aan een rekje met 'heren' erop, maar goed :+

Hema verkoopt sinds een paar jaren juist baggersportBH`s, vind ik... :o

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 19:01

Ik vind hem veel steun geven hoor ;)
Maar kan aan mij liggen. Shockabsorber is waarschijnlijk wel beter :j .

Daros

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 19:03

De sportBH's van shockabsorber vind ik ook erg fijn. Maar er hangen inderdaad wel prijskaartjes aan. Toch is een goede sportBH wel een behoud voor de borst. Klinkt raar, maar een goede ondersteunig is erg belangrijk, zeker bij een sport als paardrijden.
Ze blijven ook mooi en stevig met wassen dus je doet er ook een tijd mee.

Uums

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 19:04

:j Klinkt niet raar hoor, bindweefsel beschermt zichzelf niet en er zit totaal geen spier in :=

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 20:00

Ik heb sportbh's besteld via www.kiesdejuistesportbh.nl (zie af en toe banner op bokt).
Kost inderdaad wat (de mijne waren rond de 50 euro), maar ik gebruik ze zeer intensief, ze worden dus ook vaak gewassen (gewoon in de wasmachine) en gaan lang mee.

Daarnaast vond ik het advies wat ik via die site kreeg snel en duidelijk, gratis verzendkosten, ook wanneer de bh toch niet blijkt te passen en je hem dus weer retour wilt sturen is dit gratis.

Janice_T88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 09:02

Vindt de prijs erg hoog, maar het idee werkt wel op zich.
Gratis verzendkosten das prima!

Misty2001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-09 09:58

bedankt voor de reacties,
die van de hema ga ik strax eens opzoek, voor die prijs kan ik het wel proberen,

ik heb idd op kiesdejuistesportBH test gedaan, en kwam fijne tips uit, maar de prijs is mij te hoog, het is denk ik wel beter en fijner zitten, maar jammer genoeg heb ik het er niet voor over,

hihi ja ik heb ook gezien/gelezen/gehoord dat borsten geen spieren zijn, best wel raar eigenlijk, maar het stoort op een gegeven moment wel met paardrijden,
en volgens mij hoort paardrijden en hardlopen ook tot de extreme sport ( voor de borsten) toch?

ik ga bij de hema zeker deze week nog kijken,
moet ik dan ook een maatje kleiner nemen?, 75A dus? of gewoon 75 B?

alvast bedankt, :o

Balte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 10:01

De sportmodelletjes van Decathlon kosten iets van een 30 a 35 euro als ik me goed herinner. Ik draag ze in ieder geval graag. ;)

Mirjam79

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 10:14

Zelf heb ik ook 2 gekocht via kiesdejuistesportbh.nl en ik ben zeer tevreden! En over de maat? Zelf kreeg ik het advies om een borstomtrek minder en een cupmaat groter te nemen (lekker van die kipfiletjes aan de zijkant… :o). Dus ik ging van normaal 90D naar 85E voor mijn sportbh!
En ook ik ben zeer tevreden over de service, want volgens mij heb ik bijna alle modellen inmiddels gepast die voor het paardrijden. En uiteindelijk een model gevolden die goed past (en daar dus meteen maar 2 van genomen)
Maar uiteindelijk is het toch passen en dan beslissen wat voor jou goed zit. En dat kan ook wel een Hemamodelletje zijn. Succes!

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 10:54

Die van de Decathlon heb ik ook gehad, maar die zijn bij intensief gebruik echt zo versleten. Die van kiesdejuistesportbh draag ik echt dagelijks en heb ze nu ruim een jaar, bijna anderhalf al weer. Gaan dus beiden minimaal 1x per week, soms wel 2x per week in de was en blijven echt goed.

Dan betaalt die prijs zich dus wel terug.

Je moet er inderdaad op letten, dat je omvang strak genoeg is, de cup moet je juist niet te klein nemen.

Janice_T88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 23:07

Graag betaal ik meer en dat ik het allemaal prettig draagt, dan dat ik goedkoper neem en me er toch zo aan ga irriteren.
Kan niet in ander zijn beurs kijken.

Judith_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 18:05

ik vind de sportbh van de hunkemoller een uitvinding...
Het kost 35 euro, maar dan heb je ook echt wat!
Heb het zwaarste level genomen en er beweegt echt helemaal niks meer! ( had volgens mij wel een andere omvang dan anders nodig... dus je kan niet standaard van je maat uitgaan)
http://www.hunkemoller.nl/Shop/ProductV ... 8754253e26

Jel_R07

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 13:40

Ik heb die van Hunkemoller ook! Alles blijft nu goed op zijn plaats. :D

Janice_T88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 08:38

Wat heeft hij je gekost jempie ?

Morris

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 08:42

Gaan de sport bh's van jullie in de wasmachine, of wassen jullie op de hand?

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 08:59

Gewoon in de wasmachine.

Misty2001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-09 10:36

bedankt voor de reacties, ik ben eigenlijk nog niet bij de hema wezen kijken, maar ga eerst de hunkemuller eens in :P, en laat ik me daar adviseren, en passen, maar Judith_H is die Bh niet te warm? :o,
het ziet er namelijk heel dicht en dik uit, is het wel lekker met paardrijden?
dat het stevig zit kan ik goed begrijpen, maar de rest? :P, hihi

ik zou wel een bh willen die idd in de wasmchine kan, :D,

maar zoals ik lees heeft er eigenlijk bijna niemand een Bh van divoza?
dus jullie raden mij aan een andere ;)

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 10:38

Ik heb die BH van de Hunkemoller ook besteld. Vond overigens de goedkopere variant (zonder die band) ook perfect zitten.

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 13:58

Ik heb een tijd geleden van die sportbeha's bij het Kruidvat gekocht (merk Anni Rolfi). Ze gaan nu aan het verslijten,maar ik vind ze wel goed zitten. Niet al te duur en wel goed van kwaliteit.

aisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 14:06

Ik heb er 2 van divoza en vind ze heel goed. Wel duur maar ik kreeg ze voor de helft van de prijs dus dat viel erg mee. Maar ze zijn hun geld zeker waard!

Diaantjev

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 14:10

Ik heb een sportbh van Hunkemöller (ongeveer € 25,00) en deze zit heel fijn. Maar deze hebben ze alleen in het wit en ik wilde ook graag een ander kleurtje (gebruik ze ook voor Zumba). Ik liep bij de Hema tegen een sportbh aan. Deze moet je over je hoofd aantrekken en zit ook stevig. Deze hebben ze in het wit, grijs en donkerblauw. Normaal zijn ze € 14,00 maar vanaf woensdag in de aanbieding voor € 12,00. Deze bh staat dus in het aanbiedingenboekje van de Hema.

Diva

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 14:12

Ik heb een Anita SportBH die ze tegenwoordig ook bij Divoza hebben. Kost wel 50 euro, maar heb nog nooit zo'n fijne sportbh gehad! (heb ook een shockabsorber en van de hema verschillende gehad, maar allemaal niet zo fijn als deze!)

lissaagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 18:42

mijn vriendinnen kopen ze altijd bij divoza.
ze zeggen dat ze wel fijn zitten alleen wel strak ?
Laatst bijgewerkt door Daihyo op 28-08-09 08:03, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Cursieve tekst aangepast