probleem starkaart

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

stormpuck

probleem starkaart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-09 16:38

hallo ik heb een probleem
zit zo
ik rij voor een rijverening nou bij die heb ik een startkaart
maar ben bij die verening gestopt en zou startkaart eind dec afmelden nou goed zij ik dan weet ik het
wil ik net copouns bestellen kan niet want ik ben niet meer lid had die het al eerder gedaan maar nou heb ik
wel 4 5 wedstrijden gereeden en had geen startkaart die geldig is
krijg je nou eeen boeten?
en tellen de winspunten wel dan ?
ik heb nou bij me nieuwen verening nieuwen starkaart aangevraagt vandaag op de bus gegaan maar heb 22-08 spring wedstrijd
hoe lang duurt dat dat je de copouns plus startkaart binnen heb ?

bedankt

Vicky_88

Re: probleem starkaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 16:40

ik snap niks van je bericht.
punten en zinnen in goede volgorde zetten zou fijn zijn...

maar als ik het goed begrijp:
jou startkaart moet nog tot eind van het jaar geldig zijn.

s_spikker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 16:44

Nou het duurt lang maar dan ook lang !! Er gaat steeds van alles mis en hebben er al 6 keer acteraan moeten bellen. Mijn zusje zou in Juli en Aug als gestarrt willen hebben. Maar nog steeds niets binnen !! En is al in mei aangevraagd. Steeds komen ze met een ander geintje. En nu wordt het uiterlijk september. Ja heel fijn. Zo zijn ze allemaal al geweest bijna.

knooopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 16:44

je bent verplicht om lid te zijn van een rijveriniging,ben je geen lid dan is je startkaart ook niet geldig.
en je winstpunten die je behaalt heb terwijl je geel lid was tellen niet mee,omdat je gediskwalificeert bent voor die gereden wedstrijden.

edit:je bent nu lid geworden bij een andere rijvereniging?

pres

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 18:12

Dat heb je niet handig aangepakt, tenminste als ik het goed begrepen heb.
Je bent dus lid geworden van een andere vereniging en je hebt je bij de oude afgemeld?
Dan had je dus een mutatieformulier moeten invullen en evt. een mutatieformulier startkaartaanvraag.
Had je dat op tijd geregeld dan had je een nieuwe startkaart opgestuurd gekregen met nieuwe coupons waarop de naam en nr van je nieuwe vereniging vermeld staan.

Dit laatste is dus niet gebeurd dus alles wat je na de datum van afmelding hebt gereden is in princiepe inderdaad niet geldig.

Je hebt nu inmiddels wel een nieuwe startkaart aangevraagd zeg je. Dat betekend dat je pas weer wedstrijden kunt gaan rijden als deze binnen is. Met een beetje geluk is dat met 2-3 weken maar omdat het vakantietijd is kan dat zomaar een weekje langer zijn.
Het zal er dus om hangen of je de 22ste kunt starten maar ga er maar vanuit van niet.

Ik zou trouwens wel even contact opnemen met de KNHS met dit verhaal. Dan kun je toch even vragen wat voor een gevolgen het heeft dat je toch gestart bent zonder geldige startkaart. Misschien valt er nog wat recht te breien. Nee heb je, ja kun je krijgen ;)

stormpuck

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-09 10:43

ik heb me startkaart binnen :D