Ik heb geen ervaring met die van schockenmohle, wel met die van kingsland. die bevalt me erg goed. al moet ik wel zeggen dat de kingsland een grote regenbui me niet drooghoudt. binnen 10 minuten is ie nietmeer waterdicht.
Ik heb ook de kingsland bomber vind het hele fijne jassen en goede kwaliteit zijn niet helemaal waterdicht maar zo worden ze ook niet verkocht. Ze zijn waterafstotend . De schokemohle heb ik geen ervaring
LoveJody
Geplaatst: 10-08-09 21:39
Die heb ik.. Heel fijn en in alle kleuren verkrijgbaar,, het is niet echt wat je zoekt maar misschien bedenk je zich.. Helemaal waterdicht.. (( tenminste by my.. )) voor 57.00 bij de divoza
deze hierboven heb ik ook, fijne winterjas. kingsland heb ik nog nooit gehad dus geen ervaring mee, heb nu wel een schockmohle zomerjas. heel fijn, ademend en waterdicht.
en dan de linkse zwarte. Helemaal gevoerd met fleece, superwarm en zacht! Ik heb in hetzelfde model ook een groene zomerjas. Ben er erg tevreden mee, je betaalt er wat voor, maar dan heb je ook wat, bij een flinke hoosbui blijf je goed droog, jas is goed ademend en winddicht. Zelfs na het wassen!
Kingsland heb ik in de winkel gepast, maar vond ik niet lekker zitten. Het verschil in prijs zit m waarschijnlijk in de stof, of hij waterdicht/winddicht en ademend is.
ZanaraZ04
Geplaatst: 11-08-09 14:37
heb ze beide, bevallen beide erg goed de shockemohle draag in in het voor en najaar is geen winterjas, kl in de winter en ik vind hem perfect !!