Welke cap na Happy Valley?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

horse_girl

Welke cap na Happy Valley?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-09 23:26

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een nieuwe cap, ik heb nu een cap van Happy Valley. HV maakt deze cap niet meer (volgens mij doen ze helemaal geen caps meer?) en ik kan geen vergelijkbare vinden. De pasvorm van alle caps die ik tot nu toe gepast heb, past me niet. Het zit dan strak bij mn voor- en achterhoofd en ik heb ruimte aan de zijkanten...
Ik ben bij Horse Plaza, Freddys Ruitersport en Drunens Ruiterhuis geweest, waar geen enkele cap paste. Merken o.a.: Harry's Horse, IRH, GPA, C.S.O

Ik ben op zoek naar een zwarte cap, geen oud model maar ook niet teveel ventilatiegaten. Prijs maakt me eigenlijk niet zoveel meer uit, als het maar past :)
Ik wil niet kopen via een internetwinkel, dus misschien hebben jullie (ook) suggesties van winkels waar ik kan kijken? Hoeft niet per se in de buurt te zijn.

Groetjes, Mirjam

supermopje

Re: Welke cap na Happy Valley?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 12:12

Heb je de Mistralhelm van Harry's Horse gepast? Deze blijken vaak toch te passen bij mensen met een 'lastige' pasvorm caps.
Deze valt ook net iets anders dan de PRO+ van HH.

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 13:18

Ik heb een cap van Kavalkade. De Kavalkade Safety Air. Is erg fijn :j

horse_girl

Re: Welke cap na Happy Valley?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-09 12:23

Bij welke winkel(s) zijn die caps te koop? Ik heb gevonden dat de Horka Topline en de LAS Vega ook het proberen waard zijn?