Ik heb een vraagje: bij mijn RSH eczeemdeken zijn de elastieken die aan het buikgedeelte vast zitten uitgerekt. Ik heb hier al een keer nieuw elastiek aan gemaakt, maar die zijn ook alweer uitgerekt. Aan mijn andere eczemdeken zit zwart elastiek wat niet snel uitrekt, maar ik weet niet waar je dit kunt kopen.
Weten jullie een winkel waar je goed elastiek kunt kopen voor aan de deken, dat ook nog tegen een regelmatige wasbeurt kan?
Groetjes sanne
danalin
Geplaatst: 07-08-09 12:31
Ik weet niet waar je je vorige elastiek hebt gehaald? maar ik zou gewoon kijken bij die speciale winkeltjes, (ik kan ff niet op de naam komen). Maar die kraaltjes, spelden en stof verkopen. Die kunnen je vast wel verder helpen.
Irritant he, ik heb het ook, heb me rotgezocht naar dat zwarte band...heb uiteindelijk band gevonden, helaas iets smaller, op de markt.. Dat brede heb ik zelf ook nog niet gevonden, dus houd je topic in de gaten
Daarvan heb ik nog een paar meter op voorraad als ik me niet vergis. Die wij hebben is wel HEEL sterk elastiek, dus puur zodat ze tijdens het rollen enz. iets hebben dat meegeeft. Niet van dat Pagony-lubber-elastiek dus Het is zwart met een groene streep, kost E2,75 per meter.
Als je interesse hebt laat even weten, dan kijk ik even hoeveel ik er nog van heb liggen.
joyce B
bij Divoza, bij de tuigmakerij, kon je dat elastiek krijgen wat aan de Boett-dekens zit. Dat kon je kopen per meter. Heb dat 2 jaar geleden een keer gehaald.