[PG] Nemo (Niels) 12 jarige bruine ruin

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ilse_orient

[PG] Nemo (Niels) 12 jarige bruine ruin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-09 22:31

hallo,

Ik ben op zoek naar mijn vorige paard Nemo (officieel Niels) zijn vader is zichem..ik heb helaas geen foto maar wel wat informatie.
Hij is dus 12 jaar bruin van kleur met zwarte(bij mij nog) korte manen.Twee witte benen achter en voor gewoon zwart.Geen aftekeningen op zijn hoofd behalve wat grijze haartjes bij zijn neus.
Ik heb hem een paar jaar geleden verkocht omdat hij kissing spine in zijn rug had.De da vertelde mij dat hij het beste weer voor de wagen kon wat hij altijd had gedaan.Ik heb hem toen verkocht aan een man die mij beloofde dat hij voor de wagen zou komen hij heeft bijna een jaar vol gehouden dat hij in belgie stond voor de kar liep en het hiel goed ging tot ik via via hoorde dat hij al een jaar op de manege hilligersberg stond in rotterdam.Ik ben dus gaan kijken ongeveer 2 jaar geleden.Ik liep eerst voorbij hem maar uiteindelijk stuurde iemand me terug naar hem..Hij stond daar in een stand,hij stond alleen voor op ijzers.Hij zag er echt een beetje uit als een manege paard.Ik weet dat hij daar in de manege lessen liep en voor een paar dagen geleasd werd door een meisje waarmee ik een paar maanden nadat ik was wezen kijken in contact ben gekomen omdat ze adv. op marktplaats had gezet.Hij was dus verkocht.ze wist niet waarheen.Ze wist alleen dat hij op een land stond ergens maar wist het niet zeker en wist ook niet waar.

Ik hoop dat er iemand is die hem kent of heeft gekend.Ik heb hem drie jaar gehad en wil weten of hij nog leeft en zo ja hoe het met hem gaat.

Groetjes

ilse_orient

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-12 19:56

even omhoog

Kabouterdans

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 20:08

Hij zou ondertussen 17 (geboren in 1995?) moeten zijn als bij het KWPN ook bekend is als Niels?

ilse_orient

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-12 20:12

ja klopt, op zijn papier heet hij inderdaad ook Niels, zijn vader is zichem.

het was/is trouwens ook een luchtzuiger
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 11-07-12 20:48, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, editknop gebruiken aub.