Ze wordt 5 a 6 keer per week getraind. Ze heeft ook de neiging om vrij snel te zweten tijdens het rijden en dan krijg ik haar dus niet meer droog. Zou ik hierbij moeten scheren, een extra onderdeken, meer grams erbij o.i.d?? Wat zouden jullie doen?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dan kan je later evt altijd nog scheren. Nell_ schreef:Heb je alleen een 360 grams deken?
Want dan zou ik beginnen met andere dekens erbij kopen.
Want nu doe je als het koud word de 360 grams op? Dan is het niet raar dat ze vacht aanmaakt.
Het beste kan je beginnen in september met een zomerdekentje. Tegen de tijd dat het iets kouder word een 100 grams, daarna 200 grmas, en als het echt koud is, dan de 360 grams. Zo ben je het meeste wintervacht voorDan kan je later evt altijd nog scheren.
bij ons heeft ze nu de zomerdeken overdag tegen de vliegen en 's nachts op (bij ons was het gister al weer 9 graden..)
. ninz schreef:dus ik kan haar wel (als ze geschoren is) de 360 grams opdoen? Omdat ze deze winter die ook op heeft gehad en ze toen niet geschoren was...