[PG] Seppe bruine pony

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

billionache

[PG] Seppe bruine pony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-09 16:56

Vorig jaar heb ik in juli een ponykamp gedaan op manege massenhoven. Ik mocht daar rijden op een bruine pony, Seppe genaamd. Hij werd verhuurd aan de manege tijdens het ponykamp en is daarna weer naar de eigenaar gegaan. Vond hem absoluut geweldig, en nu, een jaar later, nu ik de foto's van op kamp heb ontvangen, vraag ik me af waar hij staat en hoe het gesteld is met hem. Alle informatie is welkom :)

Afbeelding
Afbeelding

SophieVR

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 22:38

Hey, ik weet dat je bericht al van lang geleden is maar Seppe is jarenlang mijn verzorgpony geweest. Mijn buurman was zijn eigenaar.
Seppe is verkocht in 2011 aangezien de eigenaar ernstig ziek was (ondertussen ook overleden).
Wat er daarna met Seppe gebeurt is weet ik helaas niet, maar aangezien hij toen in de 30 jaar was denk ik niet dat hij nu nog leeft. Weet niet of jij Flippie(vosse c pony) en Rocky(kleine zwarte shet) ook gekend hebt dan? Zij waren van dezelfde eigenaar en gingen in de zomer ook weg naar ponykamp.

Hij was inderdaad een geweldige pony, super fit en vol energie ook al was hij hier al oud en mager ;)
vindt het leuk om foto's te zien hoe hij in z'n jongere periode was, aangezien ik hem enkel kende als magere oude pony! :)

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-15 22:46

Zoooo inderdaad, oud topic weer omhoog!

Waar stond hij dan precies? Wat vreemd dat hij al in de 30 jaar was? Had ik hem namelijk helemaal niet gegeven, en 2008 en 2011 is niet zo'n heeeel groot verschil. Heb jij toevallig foto's van hem toen je hem verzorgde? Die andere vernoemde pony's ken ik helaas niet...

SophieVR

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 23:08

Afbeelding

Afbeelding
Kontich in Antwerpen ;)
laten we zeggen dat hij heel mager was doordat het een luchtzuiger was en geen tanden meer had doordat deze afgesleten waren.

op deze fotos is hij net gewassen vandaar alle krullen ;)
heb er nog wel een paar maar daar is hij nog magerder doordat hij amper gras etc. kon eten door zn tanden

SophieVR

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 23:12

billionache

Re: [PG] Seppe bruine pony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-15 23:32

Wat bizar, na al die jaren!

Schrik er vooral van dat hij zo oud was, ik had hem destijds hoogstens 10 geschat! Was wel een erg leuke pony inderdaad. Als hij zo oud was vrees ik ook dat hij intussen niet meer leeft... :n

Meisje op de foto ben ik niet. Heb normaal wel ergens soortgelijke foto's van op kamp, maar die zou ik moeten opzoeken! Bedankt voor je reactie in ieder geval :-)