ze staan inderdaad bekend bij FRNS omdat ze steeds van die rare dingen willen doen volgens de frns kunnen ze het me niet verplichten maar ze kunnen wel geld vragen omdat ik gebruik maak van de rijbaan maar ik rij op dagen dat de eigenaresse niet kan ik zit ook met ploegendienst van me man en op de dagen dat ik rij zijn er alleen sávonds lessen en dan kan ik niet ik zit ook met een kind thuis en de andere dag dat ik rij zijn er kinderlessen maar alleen het idee dat ze het ineens gaan verplichten staat me heel erg tegen ik wil best betalen maar niet op deze manier
het vervelende is dat als de eigenaresse ergens niet mee eens is dan zeggen ze rustig dan vertrek je maar met je paard en ja die kunnen niet zomaar ergens anders heen
maar vanmiddag ga ik de manege bellen en het hierover hebben en anders stop ik met me bijrijpaard dat heb ik al met de eigenaresse van me bijrijpaard besproken niet alleen vanwege dit maar er zijn meer dingen daar wat niet kloppen en ik ben bang dat als ik hiermee akkoord ga dat ze weer andere dingen gaan veranderen dus hopelijk komen we eruit
bedankt voor jullie reacties