wedstrijd heuprijbroeken. Wat, waar, prijs?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

wedstrijd heuprijbroeken. Wat, waar, prijs?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-09 23:08

Ik ben op zoek naar betaalbare (lees geen 150 euro) witte rijbroeken en liefst nog in heupmodel. Als het even kan zou het helemaal super zijn als er zo'n kunstlederen zitvlak aan zat maar dat hoeft niet. Mijn gewone rijbroeken zijn ook zonder dus.. (mag ook dei zijn, weet alleen niet hoe je het schrijft, is een soort stof die vrij "anti slip" is). Ik ben nl dringend toe aan een nieuwe wedstrijdbroek daar die van mij te klein word voor mijn kont ( :') ) en dat is een hoog model... Zit niet zo fijn met navelpiercings :')

Dus ervaringen gevraagd! Wie heeft goede ervaringen met welk merk en waar zijn ze te vinden? :)

BenB

Re: wedstrijd heuprijbroeken. Wat, waar, prijs?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 11:36

Ik heb een wedstrijdbroek van Nedhorse gehad. Deze had geen zitvlak en zat erg fijn. Een heupmodel en steekzakken.

Ik heb nu een Eurostar, maar daar ben ik wat minder over te spreken. Ik had stukjes metaaldraad in de broek zitten wat in je been ging steken zodra je het aantrok. Ik heb ze er allemaal uit weten te krijgen maar de broek is er niet mooier op geworden en dat na een jaar. Zonde dus. :)

Nedhorse is aan het raden (€45,00)

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 12:43

Nedhorse heeft idd hele fijne broeken!
Ik heb een hoger model, en die zit echt heel lekker.
Maar ze hebben ook broeken die lager zijn. :)

Sissi87

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 15:10

BenB schreef:
Ik heb een wedstrijdbroek van Nedhorse gehad. Deze had geen zitvlak en zat erg fijn. Een heupmodel en steekzakken.

Ik heb nu een Eurostar, maar daar ben ik wat minder over te spreken. Ik had stukjes metaaldraad in de broek zitten wat in je been ging steken zodra je het aantrok. Ik heb ze er allemaal uit weten te krijgen maar de broek is er niet mooier op geworden en dat na een jaar. Zonde dus. :)

Nedhorse is aan het raden (€45,00)

De broeken die is altijd kan vinden zijn minimaal 75 euro