Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
!

Mjay schreef:je hebt er zelf toch mee ingestemd dat ze bij elkaar in de groep gaan... dan loop je dit soort risicos...
nieky1993 schreef:Hallo,
vreesde er inderdaad al voor dat het niet ging. ik ga allezins met de eigenares praten. ze hebben idd meerdere weides en we zijn oplossingen aan het zoeken. het staat zowiezo wel al vast dat de zwarte rond oktober naar een andere weide verhuist maar ga proberen of ze geen draadje in de wei willen spannen. want kan hem nu wel behandelen door veearts/osteopaat maar als die zwarte dan weer achterlijk gaat doen is het weer verpest dus er moet toch een oplossing komen,
alvast bedankt
groetjes

kissielover schreef:Volgens mij, maar ik weet het niet 100 procent zeker, kan het meisje van dat andere paard het op haar wa verzekering terugvragen.
Mijn paard heeft een paar weken geleden een ander paard getrapt, ik heb meerdere malen mijn verzekering gebelt en elke x zeiden ze dat het vergoed word. Nu heb ik de rekening binnen dus kan ik hem naar hun opsturen ben erg benieuwd!
Dus ik zou het haar vragen of ze een wa verzekering heeft en of ze dus even wil bellen of het vergoed gaat worden!