[PG] Fjord Berry (Zelhem) ???!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jasminds

[PG] Fjord Berry (Zelhem) ???!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-09 22:17

Hoi iedereen! Ik neem aan dat enkele onder jullie wel al eens gehoord hebben van Berry, de ex-fjord van o.a. Ginny (van Z-fjord Banshee).
Berry is ook mijn paard geweest, voor Ginny. Ondertussen is hij over en 'tweer verhuist waardoor ik hem nu helemaal uit het oog verloren ben |(
Weet iemand waar hij nu is en hoe het nu met hem gaat??? Ik zou het écht graag weten! Ik weet gewoon niet meer aan wie ik het moet vragen, vandaar dat ik het hier maar eens probeer.
Hopelijk weet iemand meer!!

PS: Dit is Berry:

Afbeelding

Afbeelding

http://www.mijnalbum.nl/Foto-XAD3TGQX.jpg
Laatst bijgewerkt door Tanja op 03-08-09 14:01, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto omgezet in link, er zijn max. 2 foto's toegestaan.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Fjord Berry (Zelhem) ???!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 22:18

Ik weet wel dat hij een maand of iets geleden te koop werd aangeboden door bokker Aspirer.

Rivjenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 22:55

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 22:56

Vraag Aspirer eens. Ben er bijna een half jaar geleden met een vriend gaan kijken toen hij te koop stond. Helaas vonden wij hem erg weggezakt in vergelijking hoe hij er bij stond bij Ginny/jou.

Niets mee gedaan uiteindelijk.

Jasminds

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-09 16:18

tnx voor de reacties iedereen! Ik heb in een pb nieuws gehad dat bokker Aspirer hem zou verkocht hebben aan een vrouw met kinderen, die niet op bokt zit.
@LovingTweety daar vreesde ik al voor... Ik heb al verschillende reacties gelezen op bokt die me niet aanstaan. Daarom zoek ik hem nu ook, ik wil weten of hij het nu goed maakt :(

Tanja

Re: [PG] Fjord Berry (Zelhem) ???!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 14:05

Moderatoropmerking:
Offtopic reacties verwijderd. Het is op OV alleen toegestaan te reageren indien je bruikbare informatie voor de TS hebt, alle andere berichten dienen via da pb verstuurd te worden.

Gass

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 00:27

Volgens mij staat deze nog steeds op Stal Santhorst in Wassenaar? Of dat moet pasgeleden zijn veranderd.

abukir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 11:24

Bij mij op stal staat ook een fjord die Zelhem heet. Het zou toeval kunnen zijn maar hij staat er pas sinds een paar maanden dus het zou kunnen.Ik kan niet van de foto zeggen of hij het wel of niet is want veel fjorden vind ik op elkaar lijken. Heb je nog wat meer info zoals leeftijd, hoogte, zomereczeem of zoiets misschien weet ik dan of we het over dezelfde hebben.

abukir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 11:38

Daar ben ik weer ik heb even bij aspirer gekeken en ik denk dat hij het is, want zijn leeftijd, hoogte en prijsklasse en zomereczeem kloppen allemaal van wat de vrouw mij verteld heeft. Ik kan haar nu helaas niet aanspreken want zelhem staat op de wei in Rhoon-Rotterdam maar normaal staat hij naast mij en hij zou over een paar weken weer terug op stal komen. Misschien kan ik haar dan nog wat dingen vragen zodat je het zeker weet. Gr. marcha

abukir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 11:51

Er staat een foto van hem op de verenigingssite van ons maar kan hem niet kopieeren. Je kan hem wel opzoeken, maar dat stuur ik je nog wel door dan als de rest klopt.

Jasminds

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-09 14:42

Hoi! Ik denk dat ik weet over welke site je het hebt, zijn die eigenaars toevallig op vakantie nu ?

abukir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 18:37

Ja klopt ik heb gehoord van een paar meiden op stal dat je al contact met hun hebt gehad. Nou dan hebben we het iig over dezelfde. Hij staat nu op het land achter kasteel van Rhoon voor als je niet kan wachten voor hij weer op stal staat.

Jasminds

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-09 11:54

Hartelijk bedankt!!! Ik heb nog geen contact gehad met de eigenaars zelf, maar de uitbaters zouden mijn emailadres doorgeven :)

zelhem6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 21:22

hallo jasmine, Ik denk dat je je oude pony zelhem hebt gevonden ik ben 1 van de eigenaren we zijn met zn 2tjes
Hij staat nu in rotterdam en wij hebben hem in wassenaar gekocht van iemand waar hij helaas in niet zo n goede staat er uitzag als op je foto s
maar nu is hij weer het zelfde .
Ik weet niet precies hoe deze site werkt maar je kan mij bereiken op XXXXX groetjes van chantal
Laatst bijgewerkt door Revanches op 06-09-09 21:55, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Telefoonnummer uit tekst verwijderd. Dit is niet toegestaan. Telefoonnummer is opvraagbaar via PB.

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 22:46

Jasminds, ik krijg graag van jou zelf even de bevestiging dat dit inderdaad om je vroegere pony Zelhem gaat zodat deze zoektocht afgesloten kan worden.

Jasminds

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-09 23:44

Hier mag idd een slotje op! :)

Jasminds

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-09 12:59

terwijl het nog kan:
Zelhem6, ik heb je pb gestuurd :)

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 17:55

Aangezien Berry is gevonden wordt dit topic gesloten.
TS, mocht je om wat voor reden dan oom deze zoektocht weer moeten hervatten is het niet toegestaan een nieuw topic te openen. Stuur dan even een pb naar een van de moderators van OV met het verzoek dit topic weer te openen of plaats een TeM op dit topic met dat verzoek.
Hier nu een slotje.