Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

en ik heb gewoon dezelfde maat eronder liggen.
EstherMe schreef:ja alleen heb ik nu niet het geld om ook een nieuwe outdoordeken te kopen

, maar die onderdekens kunnen in principe nergens heen als je ze achter aan de klipjes klikt aangezien ze meeschuiven met de bovenste deken. Een aangezien bij mij die bovenste deken als een huis ligt
.Nathalie84 schreef:Ik zal wel hele brave paarden hebben, maar die onderdekens kunnen in principe nergens heen als je ze achter aan de klipjes klikt aangezien ze meeschuiven met de bovenste deken. Een aangezien bij mij die bovenste deken als een huis ligt
.
Je zou eventueel zelf bij de schoenmaker dergelijke ringen eraan kunnen laten zetten mocht het bij jou niet zo goed blijven liggen.

lausan schreef:Ik heb vorig seizoen de gewone Rambo onderdeken onder de "oude" Rhino gehad.
Alleen aan de achterkant heb ik ze aan elkaar gemaakt en ze bleven perfect liggen. Pony heeft wel streken uitgehaald, maar de dekens lagen als een huis.

Horseware schreef:lausan schreef:Ik heb vorig seizoen de gewone Rambo onderdeken onder de "oude" Rhino gehad.
Alleen aan de achterkant heb ik ze aan elkaar gemaakt en ze bleven perfect liggen. Pony heeft wel streken uitgehaald, maar de dekens lagen als een huis.
Gebruikte jij de Rambo Duo Liner of de Rambo Underblanket?
wel lekker warm.
.