ervaring met cavallo of derby?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

bolovesfuego

ervaring met cavallo of derby?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-09 21:06

Hallo allemaal !! :D

Ik wil nieuwe rijlaarzen kopen en ik weet niet precies welke ik moet nemen. heeft iemand er varing met cavallo of derby?

hoe duur waren jou laarzen, hoelang moeste je de laarzen in rijden en rijden ze lekkker?

kuskus,

Leonieee_

Re: ervaring met cavallo of derby?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 21:13

hoi! ik heb derby rijlaarzen, type Soft Jumper. Ik heb ze iets laten verlengen aan de zijkanten omdat ik er dressuur mee rijd. Ze zijn super soepel.. amper inrijtijd. Je moet ze alleen niet te kort kopen omdat ze nog iets zakken. Ze zitten heeeeerlijk. Ze hebben een vetertje aan de voorkant en een rits aan de achterkant (ik heb smalle voeten dus ze passen nu perfect om mijn voet en enkel) ze waren 300-350 euro dacht ik.

ze heten niet voor niets soft jumpers, want ze zijn super soepel vanaf de eerste keer dat je er mee rijd.

succes ;)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 14:21

Ik heb een cavallo Gigant. Dit is een kalfsleren springlaars met rits en veter. Verder zitten er 'kussentjes' bij de enkel wat ze erg comfortabel maakt. Prjis is rond de 650,-€
Ook heb ik nog kalfsleren Cavallo laarzen in een fieldboot model. Zijn super fijn en zacht. prijs zit dacht ik rond de 500€

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 15:07

Ik heb met allebei ervaring :D

Eerst had ik de Cavallo Winner, kostte rond de 300 euro. Prima laarzen, zaten goed, alleen zat er geen rits in waardoor ik ze niet of nauwelijks uit kreeg.

Nu heb ik de Derby Style, ook een prijs van rond de 300 euro. Zitten ook prima!

bolovesfuego

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-09 14:53

bedankt voor reacties ! :D

Ik heb op internet gekeken en ik denk dat ik de derby style wil gaan kopen(passen) om te kijken of ze goed zijn enzo..

tuurlijk zijn cavallo's ook mooi, maar duur ...

greetzz