Ik wil binnenkort rustig aan beginnen met springen ondanks mijn springangst. Dit uiteraard onder begeleiding en goed beschermd. Daarom wil ik ook gaan kijken voor een goede bodyprotector. Maar ik heb er nog geen gehad, dus wil op mijn gemak alles bekijken.
Uiteraard vraag ik in de winkel wel om hulp, maar ik wilde toch alvast wat tips aan jullie vragen. Waar letten jullie op bij het aanschaffen van een bodyprotector en wat vind jij belangrijk?
Poehhh geen verstand van die dingen. Maar volgens mij moet je er goed op letten dat ze niet te lang zijn op je rug? Verder kunnen ze je ongetwijfeld goed adviseren in een goede winkel!
Silence
Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-09 16:48
Ja daarom, maar om te voorkomen dat ik puur af moet gaan op wat de verkoopster zegt dacht ik hier misschien wat tips te krijgen. Mede doordat ik nogal klein ben
xLot
Geplaatst: 27-07-09 21:17
hij moet ongeveer 1 vinder onder je ribben uitkomen.
ik heb die van happy valley maat xs32
Appeltje_
Geplaatst: 28-07-09 16:25
De BP mag niet te laag komen achteraan ! (Kan je testen door op de grond te gaan zitten of op een zadel als dat kan in de winkel.) Je BP is het best level 3 ! (De meeste BP's zijn wel level 3 maar soms zit er ook wel eens een andere tussen ...) En natuurlijk moet je BP goed zitten ! Anders doe je soms meer kwaad dan goed !
Silence
Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-09 16:28
Top, dank je. Daar kan ik wel wat mee. Zal aankomende maandag bij Divoza alvast eens een beetje rondneuzen.