Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
stefanvi schreef:Bij je berekening voor het terugkeuren heb je ook rekening gehouden met het laadvermogen van de auto?
Dus leeggewicht auto + laadvermogen auto + tmm trailer (1350 kg) <= 3500 kg?
En uiteraard moet de trekauto (ledig) zwaarder zijn dan de tmm van de trailer, dus zwaarder dan 1350 kg.
Cardy schreef:Bedankt! Probleem is dat het paard nu nog in de opfok in friesland staat.
Ik weet dat mijn merrie van 1.49m rond de 450kilo zit.stefanvi schreef:Bij je berekening voor het terugkeuren heb je ook rekening gehouden met het laadvermogen van de auto?
Dus leeggewicht auto + laadvermogen auto + tmm trailer (1350 kg) <= 3500 kg?
En uiteraard moet de trekauto (ledig) zwaarder zijn dan de tmm van de trailer, dus zwaarder dan 1350 kg.
Auto is niet van mij (heb nog niet eens een rijbewijs haha), dus die 1350kg is mij doorgegeven. Verder heb ik dus totaal geen idee.
Maar zal het aan haar vragen, ze zit namelijk zelf ook hier op bokt.
Waratje schreef:Cardy schreef:Zijn er overigens nog andere dingen die ik over het hoofd zie?
Wat is de toegestane kogeldruk van die auto? Als dat minder is dan 75 kg spaar je dan maar de moeite van het terugkeuren.