(weekendje) weg met eigen paard en huurpaard

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

meid1979

(weekendje) weg met eigen paard en huurpaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-09 13:25

ik heb een super paard om buitenritten mee te maken. helaas ziet de pony van m`n dochter (9 jaar) niet dat een buitenrit super gaaf is en kan zij dus niet met hem op pad. toch wil ik deze zomer nog een paar dagen weg met dochter en mijn paard. een mini-paarden vakantie

ik zoek een camping / goedkoop huisje, een stal voor mijn paard en een pony die we kunnen huren. kom zelf uit t midden van t land, dus limburg, friesland en de waddeneilanden vallen af.

ik wil best met haar in een groep een rit maken. tis voor haar toch de eerste echte rit, dus lijkt me dat niet helemaal onverstandig. aan de andere kant is mijn paard braaf, kan zij goed rijden, dus kunnen we ook wel samen op pad.

als stalling en camping / huisje te duur blijken te zijn, dan ist ook een idee om niet te overnachten en alleen een rit te maken.

wie weet waar we een pony kunnen huren, met een groep kunnen rijden, low-budget kunnen stallen en slapen, etc.......

MRIIIS

Re: (weekendje) weg met eigen paard en huurpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 22:20

RC Het Fjordenpaard in Drenthe; stalling & verhuur. Pal hiernaast ligt een camping. Het is nu echter wel ponykamptijd dus ik weet niet zo goed hoe het dan gaat :) www.fjordenpaard.com

Noppert

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 08:46

Je bent bij ons van harte welkom, wij hebben 2 van onze eigen paarden beschikbaar voor onze vakantiegasten, dus je dochter kan lekker mee op buitenrit als jullie bij ons zouden verblijven. Voor meer informatie www.peelhoven.nl

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 08:49

meid1979

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-09 18:16

ben super blij dat mensen reageren, maar drente is toch ook echt te ver.
ben heel toevallig 2 weken geleden een weekend in wateren geweest. de omgeving is echt super mooi en het was echt een super weekend, maar ik zoek eigenlijk iets dat dichterbij is. rondom maarn, zeist, etc ist ook mooi rijden (zegt men) en dat is ook niet zo ver van mij. alleen weet ik daar geen camping / stal etc. brabant (drunese duinen) schijnt ook een mooi gebeid te zijn.

hoop op een tip die iets meer in de buurt is.

BiancaMilan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 18:40

Les chevaux in buinen! Daar kan je in een huisje en je paard meenemen. Die kan in een box of in de wei. Er zijn ook meerdere paarden en pony's te huren en er kan altijd begeleiding mee!