Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Snoop_fan schreef:@Joopiexx: die heb ik ook (gehad).
Als je er eentje zou kopen, zou ik gaan kijken in verscheidene ruitersportwinkels en als je er goedkoper uit wil komen dezelfde zoeken bij (betrouwbare) mensen op bokt of een verkoopsite..
Flash_4ever schreef:als je je paard GOED vertrouwd heb je geen BP nodig...
ik rijd zonder zadel met mijn 6-jarige paint ruin over de drukke straat en ik ben nog nooit gevallen dusjha
Brammetje16 schreef:Ik heb nog nooit met bp gereden, je ziet het tegenwoordig steeds vaker.
Vroegah toen ik op de manege les kreeg had ik ze nog nooit gezien, tegenwoordig zie je het veel in lessen.
Het lijkt mij niet lekker zitten en heb er nog nooit mee gereden dus vind het ook niet nodig.
Flash_4ever schreef:als je je paard GOED vertrouwd heb je geen BP nodig...
ik rijd zonder zadel met mijn 6-jarige paint ruin over de drukke straat en ik ben nog nooit gevallen dusjha
Shakti_ schreef:Ik heb mijn bp nu al een hele tijd, mijn Haflinger bokte vaak en ik kreeg steeds minder vertrouwen in hem.
Ik heb wel dat als ik met een bp rijd, ik wel een veiliger gevoel heb.
Maar ik doe hem alleen om met paarden waarvan ik weet dat ze moeilijk zijn en met springen, wat zo héel fijn zit die nou ook weer niet haha. En ik val er niet sneller mee, en als je valt doet het idd wel minder pijn omdat het de klap dan grotendeeld opvangt.
Citaat:*Goedkeuring is totaal uitgesloten omdat het ding alleen op het paard zou beschermen en niet ernaast. Bovendien is men huiverig bij het idee dat het ding nog een knal geeft ook wanneer het geactiveerd wordt , dit op een moment dat een paard al verschoten is…. Wie er nog niet afligt gaat dan garantie tegen de grond.