paardrijtas

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Judith_H

paardrijtas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-09 18:15

[size=9]heb de zoekfunctie gebruikt, maar kon niet vinden wat ik zocht dus vandaar dit topic
Als het hier niet goed staat of iemand weet er al een topic over, hoor ik het graag!
[/size]

Nou, hier komt het hoor:
ik ben bijna jarig ( nouja, duurt nog 2 maanden hihihihi:D ) maar nu had ik al iets bedacht. En wou dus al wat voor onderzoek doen.
Ik zou graag een tas willen hebben voor al mijn paardrijspullen.
Nu was mijn vraag..... waar doen jullie al die spullen in? Of gebruiken jullie een speciale tas voor dat doel gemaakt ervoor? En zo ja, waar kan je die kopen?

Wat er sowieso in moet kunnen:
- cap
- zweep
- set borstels
- vakjes voor portemonnee, sleutels, eten, drinken, mobiel enz...
- plek voor een extra vest/jas/trui/bodywarmer
- eventueel chaps ( die doe ik nu al van te voren aan)
- eventueel jodhpurs

Nu gebruik ik een plastic tas voor me cap en zweep en de rest in een slappe schoudertas die eigenlijk niet zo heel handig is (lees: als je wat wilt pakken zakt de tas in elkaar en krijg je het niet meer te pakken :( ) Niet heel efficiënt dus en loop zo met al die tassen te sjouwen.
Oja, de tas moet wel een beetje makkelijk mee te nemen zijn op de fiets.. beschik niet over een auto :D

Alle tips zijn welkom, alleen wel in de provincie zuid-holland, Noord-holland, heb niet zo'n zin om het hele land door te crossen ervoor.
Een prijsklasse heb ik niet echt, denk alleen niet meer dan 80, 90 euro... (kan het natuurlijk niet te erg maken, is tenslotte een cadeautje voor mij :P ) Goedkoper is natuurlijk altijd goed +:)+

alvast bedankt voor het meedenken!

laura1986

Re: paardrijtas

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 18:23

Ik had vroeger gewoon een oude rugzak voor mijn spulletjes, handig, ook op de fiets :) Nu gebruik ik mn fietstassen maar heb ook een kast op stal en hoef dus niet meer alle mee te nemen...

Dewii

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 18:28

Op divoza.com (moet je kijken bij laarzen/zwepen --> accesoires) staat een tas te koop waar je laarzen en cap inkunnen. Je zweep kan er ook in, alleen is er denk ik niet veel ruimte voor je borstels e.d. maar dat moet je natuurlijk zelf beslissen en hij is 25 euro :)

Chrissy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 18:34

Ja klopt, die heb ik zelf ook:
Afbeelding
Ik heb hem dan gewoon in het zwart. En ik kan je zeggen, er past een hoop in! Ik zelf doe er aan de voorkant dan mijn cap en handschoentjes in, en in het grote vak mijn laarzen. Ik krijg het zelfs voor elkaar om op wedstrijd ook nog mijn jasje en mijn tas in het grote vak te proppen, dus jouw borstels kunnen daar ook wel in :=

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 18:42

Ik heb een voetbal tas, werkt ook super!
Hiervoor had ik die tas van de divoza, helaas ging die erg snel stuk en past er in m'n voetbal tas meer!!

Chrissy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 18:44

Ohh, die van mij is nog altijd heel, nooit problemen mee gehad en heb hem toch al bijna een jaar. Maar ik heb dan ook niet degene van het plaatje. Misschien dat daar nog verschil in zit. Heb er een van een ander soort materiaal.

Judith_H

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-09 19:40

Zo, zo snel al reacties!
Ik dacht dat divoza niet bij mij in de buurt zat, maar nu ik op de site heb gekeken zit er eentje in zoetermeer. Dat is nog wel te doen voor mij!
In ieder geval bedankt voor de tip, kan hier zeker wat mee!
En nog een acceptabel prijsje ook...

@ chrissy: weet je van wat voor materiaal jou tas is dan? En zal dan daar vast wel me borstels en dergelijke in kwijt kunnen omdat ik niet me laarzen erin hoef te doen ( heb ik namelijk niet, heb namelijk chaps, die kan je opvouwen).

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 19:47

In die tas past zeker alles wat je erin wilt doen ;)
Bij mij paste en namelijk nog een *pony*shabrak en bandages bij :p
TIP, je kunt ook nog een losse poetstas erbij kopen, kun je daar netjes je borstels in doen+in de overige vakjes doe ik m'n geld, eten en drinken.. en dan blijft je tas ook netter!
*Zo een*

@Chrissy; Wie weet is dat het, ik had wel exact die van het plaatje, alleen met blauwe stiksels..
Maar met een vol jaartje begonnen de stiksels los te laten en rits deed het niet meer, al was dat mijn schuld door al die haren en dat zand..

Judith_H

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-09 19:59

@ gothic-tezzy: oh, dat is ook nog een goed idee!
Vind het wel een leuke tas, waar heb je die gekocht? Ook bij divoza?
En weet je ongeveer hoe duur die was?

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 20:05

Ja, ik kreeg hem toen gratis bij een bestelling boven de 200 euro (A) maar ik geloof van het merk Pagony issie 15 euro? Ik heb geen idee, zal even zoeken!

*edit, ik heb het opgezocht, hij is zelfs 9,95 euro ;)
Pagony Groomingbag

Judith_H

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-09 20:12

oke, leuk! altijd handig toch zo'n tas.
dat is zeker goedkoop!

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 20:13

Ja! Er zit ook een schouder band bij, zodat je je tas aan jezelf kunt 'ophangen'.. Extra handig als je aan het poetsen bent, hoef je niet steeds naar je borstels te lopen :p

Judith_H

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-09 20:22

hahaha.. dat is helemaal geniaal! ik ga wel eens zoeken naar zoiets en anders koop ik zoiets als die tas van de divoza ( *ahum* krijgen bedoel ik dan hé!!)

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 20:25

Die 'groomingbag' is niet zo groot hoor... ;)
Maar zijn wel in veel verschillende winkels te koop!
Ze zijn helemaal in momenteel :p

Chrissy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 12:42

Judith_H schreef:
Zo, zo snel al reacties!
Ik dacht dat divoza niet bij mij in de buurt zat, maar nu ik op de site heb gekeken zit er eentje in zoetermeer. Dat is nog wel te doen voor mij!
In ieder geval bedankt voor de tip, kan hier zeker wat mee!
En nog een acceptabel prijsje ook...

@ chrissy: weet je van wat voor materiaal jou tas is dan? En zal dan daar vast wel me borstels en dergelijke in kwijt kunnen omdat ik niet me laarzen erin hoef te doen ( heb ik namelijk niet, heb namelijk chaps, die kan je opvouwen).

Ik zou eigenlijk niet weten wat voor materiaal het precies is, het is in elk geval erg stevig. Het lijkt een beetje op het soort materiaal waar tenten van gemaakt zijn, zoiets :+