Als het hier niet goed staat of iemand weet er al een topic over, hoor ik het graag![/size]
Nou, hier komt het hoor:
ik ben bijna jarig ( nouja, duurt nog 2 maanden hihihihi:D ) maar nu had ik al iets bedacht. En wou dus al wat voor onderzoek doen.
Ik zou graag een tas willen hebben voor al mijn paardrijspullen.
Nu was mijn vraag..... waar doen jullie al die spullen in? Of gebruiken jullie een speciale tas voor dat doel gemaakt ervoor? En zo ja, waar kan je die kopen?
Wat er sowieso in moet kunnen:
- cap
- zweep
- set borstels
- vakjes voor portemonnee, sleutels, eten, drinken, mobiel enz...
- plek voor een extra vest/jas/trui/bodywarmer
- eventueel chaps ( die doe ik nu al van te voren aan)
- eventueel jodhpurs
Nu gebruik ik een plastic tas voor me cap en zweep en de rest in een slappe schoudertas die eigenlijk niet zo heel handig is (lees: als je wat wilt pakken zakt de tas in elkaar en krijg je het niet meer te pakken
) Niet heel efficiënt dus en loop zo met al die tassen te sjouwen.Oja, de tas moet wel een beetje makkelijk mee te nemen zijn op de fiets.. beschik niet over een auto
Alle tips zijn welkom, alleen wel in de provincie zuid-holland, Noord-holland, heb niet zo'n zin om het hele land door te crossen ervoor.
Een prijsklasse heb ik niet echt, denk alleen niet meer dan 80, 90 euro... (kan het natuurlijk niet te erg maken, is tenslotte een cadeautje voor mij
) Goedkoper is natuurlijk altijd goed alvast bedankt voor het meedenken!
Nu gebruik ik mn fietstassen maar heb ook een kast op stal en hoef dus niet meer alle mee te nemen...