Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) staat nu in de Eiffel, nabij de Nurnburgring. We hebben er 4 dagen achter elkaar, uren rondgereden en alles wat we zijn tegengekomen is 1x 1 trekker. Voor de rest: hertjes, zwijntjes, konijnen... Prachtig!
De eifel-zu-pferd routes moeten erg mooi zijn, het is mogelijk van overnachtingsadres naar ovrenachtingsadres te rijden, bagage kan evt. voor je vervoerd worden geloof ik. Qua rijden is de Eifel gewoon een droom, ik woon hier nu 2,5 jaar en kom nog steeds paden tegen die ik nog nooit verkend heb. Ik rijd regelmatig een rit van een uurtje of 3 en het is een zeldzaamheid dat ik een mens tegenkom. Als ik al een weg moet oversteken, zijn dat over het algemeen hele rustige dorps- of landweggetjes. Ik ken natuurlijk niet alle eifel-zu-pferd routes, dus weet niet of het overal zo is. Ik heb 1x overnacht bij een eifel-zu-pferd adres in Ohlerath (ze heeft nog wel steeds een vakantie appartement + stalling voor je paard(en), maar doet geen eifel-zu-pferd meer) en dat beviel uitstekend.