Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
PabloM schreef:Verder is het misschien een idee om aan te geven wat voor aansluiting met hoeveel polen je hebt, er zijn nl 2 soorten, dus een mogelijkheid dat de aansluiting niet past!! Er bestaan ook tussenstukjes hiervoor maar deze zijn best duur.
. 
. Divine schreef:Edit: zie net de trailer, met de maten er bij. Zou de binnenmaten vermelden, neem aan dat je nu de buitenmaat hebt vermeld, want een 1,5-paards trailer van 1.85m breed is wel erg.... breed.
Janou18 schreef:Divine schreef:Edit: zie net de trailer, met de maten er bij. Zou de binnenmaten vermelden, neem aan dat je nu de buitenmaat hebt vermeld, want een 1,5-paards trailer van 1.85m breed is wel erg.... breed.
ik heb de maten overgenomen van het kentekenbewijs maar nu jouw reactie heb ik besloten om even alles na te meten!
ikke schreef:Ehm, je vetarinaire keuring is verlopen. Mag ik je er even op wijzen dat commercieel gebruik (waar verhuur ook onder valt) een geldige vetarinaire keuring vereist! Het is maar een weet.........