suggesties voor vakantie adres gevraagd

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Petra83

suggesties voor vakantie adres gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-09 21:17

Ik ben aan het kijken om een paar daagjes weg te gaan met mijn paard. Ik ben op zoek naar leuke suggesties. Ik heb de volgende eisen:
* niet te groot, maar liever wat kleinschalig
* stalling en weidegang voor mijn paard
* goede begeleidiging en het volgen van dresuurlessen
* mogelijkheid voor een buitenrit met begeleiding in het bos
* ik wil niet op een camping
* niet in de provincie Friesland en Groningen en Zuid Limburg, dat vind ik echt te ver.

Ik heb bokt al afgestruimt met de zoekfunctie, maar ben eigenlijk nog niets tegen gekomen dat voldoet aan mijn eisen...

irmadehoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 21:37

De "Witte Hoeve" in Hoenderloo is erg leuk en ligt in een mooie omgeving. Ik ben daar verleden jaar een weekje geweest. Bij mijn weten worden er geen dressuurlessen of begeleide buitenritten gedaan. Ook in Hoenderloo ligt manege "de Krim, zij hebben ook overnachtingsmogelijkheden. Wellicht kan je daar wel lessen en met begeleiding naar buiten

Noppert

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 21:47

Gevonden :D

Je bent bij ons van harte welkom!
Heel kleinschalig, je hebt alle faciliteiten voor jezelf. Stalling en weidegang aan huis, vanuit de woonkamer kijk je zo de weide in. Een geweldige instructeur tot en met Z-niveau die aan huis les komt geven. Mocht je een buitenrit willen maken, dan ga ik gezellig met je mee (mijn paarden moeten toch lopen) en absoluut geen camping, maar een leuk, gezellig en ruim woonhuis.
Voor meer informatie: www.peelhoven.nl

Stara

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 22:48

Je bent van harte welkom bij ons! Ook al is t in de provincie Groningen (de grens met Drenthe ligt op 50 mtr van ons huis).
Je kunt logeren in onze b&b of in de sta-caravan. Weidegang met schuilstal is aanwezig. En Sancho en ik laten je alle mooie plekjes zien van Westerwolde en bij ons kunt je lessen volgen in Freestylen, zitlessen, grondwerk. Via een samenwerkingsverband met andere ondernemers in de omgeving kun je ook dressuurlessen volgen.

Kijk voor meer info op http://www.hoeveansalo.nl