bodyprotectors welke raden jullie aan?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

kagiwaga

bodyprotectors welke raden jullie aan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-09 21:11

het lijkt mij wel veilig maar ik ben nog nooit gevallen maar goed,
kun je je wel lekker bewegen met zoon ding?
welke zijn goed?
ik heb gehoort dat iemand ze nek gebroken heeft door het verhoginkje aan de achterkant,

Appeltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 11:54

Een bp is echt wel veiliger (Ik ben ooit eens met mijn rug recht tegen de bettonnen buur gevolgen en toen was ik wel heel blij dat ik een bp aan had !) maar hij moet wel goed passen natuurlijk ! Je moet er ook op letten als je er een aanschaft dat hij niet te laag komt want dan stoot hij tegen je zadel en dat is heel irritant (en in het slechtste geval kan je mss je nek breken maar dat zou mij wel verwonderen hoor)! Je kan kijken of hij niet te laag komt door op de grond te gaan zitten (in de winkel of als ze een test zadel hebben kan je daar natuurlijk ook gaan op zitten) en als je bp niet te veel om hoog wordt geduwd is het goed ! Ik heb overlaatst een nieuwe bp gekocht omdat mijn andere te klein was geworden en nu heb ik er een van het merk Airowear. Deze wordt extra soepel door je lichaamswarmte en zit heel goed (level 3). Ik ben er wel nog niet mee gevallen dus kan je nog niet zeggen of hij zachter valt ! :D

SanneSanne19

Re: bodyprotectors welke raden jullie aan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 19:10

is wel veiliger maar ik krijg het er super van in me rug

Janou18

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 20:34

let als je een bodyprotector koopt altijd goed op of de achterkant niet te lang is! ik heb hier al problemen mee gehad dat de achterkant in de galop achter het zadel komt te zitten en dan zit je goed klem!!! :( dus maar snel naar de kledingmaker gebracht om er een stuk af te laten halen ;)

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 20:41

Was pas mee met vriendin die bp wou.
Daar bij de winkel zeiden ze dat je je kin goed op je borst moest kunnen leggen zonder d at dat vervelend was. Verder dat hij goed aansloot en bij je stuitje eindigde.
Verder met je armen, dat deze niet scheuren. Dat had die vriendin namelijk :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 22:37

Ik volg dit even. Heb je trouwens ook BP in het grijs of bruin?

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 22:44

Bruin heb ik een keer op wedstrijd gezien, zo'n blokjesding. Stond toen heel mooi. Zelfde kleur jasje en bp. Vandaar dat ik het nog weet ;)
Grijs zou ik niet weten, denk het wel!

kagiwaga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-09 13:21

liefst in het zwart je kan bpen;) of bv donker blauw