[PG] pippi

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Evelien14

[PG] pippi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-09 20:29

pippi was eerst van een vriendin van mij, ze stond op de manege. toen is ze bij mij op de boerderij komen staan. ik vond het geweldig. ik reed op haar. maar op een gegeven moment ging dat niet meer. ik was best jong en ze gooide me er telkens af. ze was veel te sterk voor me.
toen hebben we besloten om haar op internet te zetten.
toen er iemand zou komen kijken, gingen ik en die vriendin haar helemaal vertroetelen, veel poetsen en veel doen enzo. toen heeft de moeder van die vriendin maar weer besloten haar te houden. ze dacht dat we hem toch wel graag wilde houden.
ondertussen had ik al weer een nieuwe pony waar ik op reed. een shetlander. toen is er weer besloten om pippi te verkopen. die vriendin deed er ook niks mee en ik eigenlijk ook niet.
pippi is toen verkocht en naar frankrijk gegaan. ik heb amper afscheid kunnen nemen. ze is opgehaald toen ik op school zat.
dat is denk zo een 4-5 jaar geleden. als ik de foto's zie zijn de laatste in 2004 gemaakt.
nu ben ik eigenlijk wel heel erg benieuwd hoe het met haar gaat.het liefst zou ik naar haar toe willen maar dat gaat niet zo makkelijk.
ik weet eerlijk gezegt niet meer hoe oud pippi toen was.
pippi was een shetlander X ijslander. ze was bont, wit met voskleur.
het was een best stevige pony(zie foto's)
best wel sterk ook.
schofthoogte weet ik ook niet precies meer. eigenlijk weet ik bijna niks meer. toen wist ik het wel maar nu echt niet meer.
als ik me nog een beetje kan herinneren was ze volgens mij 12-13 jaar trouwens. (zit ik me te bedenken)
ik hoop echt dat iemand haar misschien kent.
volgens mij is ze naar een soort huis gegaan waar gehandicapten op haar gingen rijden.
we hebben even daarna nog wel foto's gezien hoe het met haar ging. ze liep lekker buiten en het rijden vonden hun daar ook goed gaan.
hier de foto's:
Afbeelding
Afbeelding

ik heb aan de oude eigenaren gevraagt of ze misschien nog email ofzo hebben. maar nee, geen resultaat. ik hoop dat hier iemand haar herkent!
Laatst bijgewerkt door Tanja op 25-07-09 22:06, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd ivm de 1 maand regel.