Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Danique07 schreef:Haha ja idd beetje droog, maar hiervoor had niet eens een topic geopend te hoeven worden..
Had ts denk ik zelf ook kunnen bedenken ipv nadenken over nieuwe laars.....

Danique07 schreef:Nieuwe veter erin doen?
Bienotje schreef:Danique07 schreef:Nieuwe veter erin doen?
Dat had misschien gekund bij de rechter-rijlaars maar TS heeft het over de linker-rijlaars hé![]()
Zonder gekheid, nieuwe veters opzoeken. Zelfde lengte/ dikte op zoeken. En veters koop je bijna altijd per paar, dus kun je net zo goed gelijk de veter van je andere laars ook vervangen.
Tenzij je de laarzen pas net hebt bv. Dan zou je het nog bij de zaak waar je ze hebt gekocht kunnen proberen of het onder garantie valt.
Bienotje schreef:Danique07 schreef:Nieuwe veter erin doen?
Dat had misschien gekund bij de rechter-rijlaars maar TS heeft het over de linker-rijlaars hé![]()
Zonder gekheid, nieuwe veters opzoeken. Zelfde lengte/ dikte op zoeken. En veters koop je bijna altijd per paar, dus kun je net zo goed gelijk de veter van je andere laars ook vervangen.
Tenzij je de laarzen pas net hebt bv. Dan zou je het nog bij de zaak waar je ze hebt gekocht kunnen proberen of het onder garantie valt.
Danique07 schreef:Ik durf met je te wedden dan dezelfde veters echt wel ergens te koop zijn. Je doet alsof je exclusieve laarzen hebt, met hele speciale veters maar een goede schoenmaker heeft ze echt wel. En anders, zoek het idd maar zelf uit

Shelsey_ schreef:Danique07 schreef:Ik durf met je te wedden dan dezelfde veters echt wel ergens te koop zijn. Je doet alsof je exclusieve laarzen hebt, met hele speciale veters maar een goede schoenmaker heeft ze echt wel. En anders, zoek het idd maar zelf uit
een schoenmaker gaat heus niet veters verkopen voor paardrijlaarzen hoor .
maar goed deze site gebruik ik echt nooit meer