[SV] ervaring met power phaser??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Varington

[SV] ervaring met power phaser??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-09 17:15

Hallo
Ik gebruikte power phaser als vliegenmiddel! Bij mijn oude pony ging dat super maar ik heb nu een nieuwe en we zijn erachter gekomen als we dat opspuiten dan krijgt mijn pony echt vluchtgedrag. Hij doet echt heel vreemd.
Herkent iemand dit????

Nens

Re: [SV] ervaring met power phaser??

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 17:54

Dit probleem ligt dan meer bij de pony, dan bij het merk vliegenspray lijkt mij?

juleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 17:58

Waarschijnlijk heeft de pony meer problemen met het opspuiten van de vliegenspray dan met het merk van de vliegenspray. Je kan proberen de spray eerst op een spons of op een doekje te sprayen en dan zo op de pony te wrijven.
Ik gebruik overigens dezelfde vliegenspray en ik ben er erg tevreden mee.

Varington

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-09 18:03

Nouw ik kan het prima opspuiten dat maakt hem niet uit maar daarna word hij vervelend zou het misschien aan de lucht liggen?

juleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 21:52

Als je denkt dat het aan de geur van deze vliegenspray ligt, is er een vrij voor de hand liggende manier om dat te testen: Probeer gewoon eens een andere vliegenspray en kijk hoe hij daarop reageert. Wordt hij dan niet vervelend, is het meteen opgelost. Als hij dan hetzelfde reageert zal hij misschien niet goed tegen vliegenspray kunnen of is er een andere reden voor het gedrag.
Dat kan je toch alleen zelf uitvinden door het uit te testen (andere vliegenspray gebruiken, geen vliegenspray gebruiken,...)

Dok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 17:07

Volgens mij is die power phaser nog best wel neutraal qua geur....het kan erger :P Maajah als het probleem bij de spray ligt, zal je paardje het denk ik ook gaan associeren met het opspuiten. Sommige paarden hebben het liefst dat er niets op hun vacht gesmeerd of gespoten wordt (zoals die van mij :D )

Agradi

Re: [SV] ervaring met power phaser??

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 12:22