Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
En daarnaast was zijn eerste reactie in het begin lang niet zo heftig zoals men zei.
Maar als ze er iedere dag met jou in staat een paar minuten (geef haar dan wat hooi of wortels) dan merkt ze dat er niets aan de hand is. Het is alsnog beter om te oefenen dan op de dag zelf ineens het land in te rijden, pony erin te zetten en te gaan rijden zodat alles in 1 keer op haar af komt. Dan kan je voor de volgende keer met zeer veel zekerheid zeggen dat ze er echt niet meer in gaat.
Nell_ schreef:Helaas is oefenen, of de trailer op de wei zetten geen optie. Ik mag de trailer lenen op de dag dat ze verhuisd word. De eigenaar van de trailer rijd ons ook! Dus erg aardig allemaal. Maar hij heeft zelf ook 2 paarden, die hij ook wel eens meeneemt.
Mijn pony is ook altijd wat bedenkelijk met de stal in gaan, maar na wat aandringen loopt ze altijd zo mee. Ik hoop dat het op de trailer ook zo gaat. Maar wat ze de eerste 12 jaar van haar leven heeft gedaan weet ik niet. Ik weet dus ook niet van eventuele slechte ervaringen. We moeten echt op de dag zelf zien hoe ze reageerd. Er gaat een vriendin mee, dus we zijn al met 4 man, dus we hebben mensen genoeg om te helpen.