Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
ik rijd ontzettend veel over verharde wegen, maar hoefsmid moet nog steeds bijvijlen iedere keer
zij schreef:als je gewoon opbouwt wennen de hoeven aan de slijtage en gaan ze harder groeienik rijd ontzettend veel over verharde wegen, maar hoefsmid moet nog steeds bijvijlen iedere keer
Is u in de war?
1 september is het allergrootste deel WEG
zij schreef:als je gewoon opbouwt wennen de hoeven aan de slijtage en gaan ze harder groeienik rijd ontzettend veel over verharde wegen, maar hoefsmid moet nog steeds bijvijlen iedere keer
, maar ik ben echt uitgereden als ik meer dan 2 keer per week naar buiten wil. Probleem is dat ik nog niet alleen op stap kan en dus niet kan 'trainen' op sneller groeiende hoeven. parouscha schreef:Rotkrengen zijn het
Kan niet eens een fatsoenlijke bosrit maken, op welk tijdstip dan ook.
Mijn merrie word echt knettergek van ze en staat ook telkens heel onrustig in de weide, terwijl de rest heel rustig staat.
Arm dier ...![]()
maikeltje schreef:parouscha schreef:Rotkrengen zijn het
Kan niet eens een fatsoenlijke bosrit maken, op welk tijdstip dan ook.
Mijn merrie word echt knettergek van ze en staat ook telkens heel onrustig in de weide, terwijl de rest heel rustig staat.
Arm dier ...![]()
Daar is een oplossing voor....'s nachts naar buiten en overdag binnen.
maikeltje schreef:Daar is een oplossing voor....'s nachts naar buiten en overdag binnen.
)