Overnachtingsadressen op Utrechtse Heuvelrug gezocht!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

corine1981

Overnachtingsadressen op Utrechtse Heuvelrug gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-09 16:56

Nav mijn eerste topic [BRT] Op paardentrektocht vakantie vanuit huis... ride and see hier topic 2.

Ik zoek me echt suf naar adressen waar ik met tentje en paard kan overnachten, al is het maar 1 adres (eerste stop wordt zowieso in Driebergen) vanwaaruit ik lekker kan bloembladderen :) ;) maar waar o waar.
Ik heb gegoogled op van alles en wil maandag langs de VVV ergens op de Utrechtse Heuvelrug, maar er zitten hier natuurlijk zat welwetende bokkers!

B10

Re: Overnachtingsadressen op Utrechtse Heuvelrug gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 18:20

In Driebergen zelf weet ik zo snel niet iets,of je zou bij van Wiggen in Doorn in het bos kunnen vragen of je een tentje op mag slaan en dat hij een stukje voor jullie paarden afzet maar in Leersum kun je bij Het Leersumse Veld overnachten en je paarden kunnen op stal of in de wei..

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 19:56

Ik sta op de heuvelrug, maar er is heeeeel erg weinig.
Ik heb wel een paar keer in Amerongen, op de Boterbloem, geslapen. Vooor de paarden vrij spartaans, tussen de geiten.

mvdbijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 12:43

driebergen , misschien zelf in het groete bos? Of manege de treekhoeve eens vragen/bellen?