Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

xx_Mariekee schreef:Dit heeft een pony van een vriendin van me ook gehad. In een ruitersportwinkel hebben ze van die middeltjes die je op hout kan smeren waardoor het vies wordt en gaat stinken zodat ze er niet meer aan knagen. In de ruitersportwinkel waar zij was geweest hebben ze van dat spul aangeraden om op de tralies te smeren, bij haar pony werkte het!
Veel succes ermee
patserke schreef:Ik zou het een keer vragen. Ik weet niet of ze het nog weet aangezien ze die pony een jaar geleden heeft verkocht omdat ze te groot was en het spul nu niet meer gebruikt. Waarschijnlijk weten ze bij een ruiterportwinkel wel wat je bedoeld als je zegt dat je iets moet hebben tegen het 'bijten' in tralies/hout/etc.xx_Mariekee schreef:Dit heeft een pony van een vriendin van me ook gehad. In een ruitersportwinkel hebben ze van die middeltjes die je op hout kan smeren waardoor het vies wordt en gaat stinken zodat ze er niet meer aan knagen. In de ruitersportwinkel waar zij was geweest hebben ze van dat spul aangeraden om op de tralies te smeren, bij haar pony werkte het!
Veel succes ermee
kun je misschien vragen hoe dat heet?

gewoon negeren
.
Ik denk inderdaad dat het verveling is, het beste wat je kunt doen is om je paard zoveel mogelijk in de gelegenheid te stellen om zijn natuurlijke gedrag te uiten, dus zo vaak mogelijk ruwvoer voeren, zo min mogelijk op stal, maar naar buiten met andere paarden. Succes!