[PG] de moeder van mijn haflinger wildfire

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Noemiee

[PG] de moeder van mijn haflinger wildfire

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-09 18:11

ik zoek de moeder van mijn lieve 4 jarige haflinger ruin wildfire van het brabantshof

ik ben heel veel aan het zoeken geweest maar het lukt me niet..
dit is een klein stukje van zijn moeders kant;

v. amsterdam
M. SONLIGHT [BEL-HSB 1917-HAF] [H-238150-HSB]
m. maxi

groetjes, naomi en hoefjes vn fire :D

Anoniem

Re: ik zoek de moeder van mijn haflinger wildfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 18:20

J. Spinoy uit Opwijk staat op de site van het stamboek met een haflinger van liz Waterloo x Sonlight, misschien dat je contact met hem kunt opnemen? komt wel uit 2006 maar misschien weet hij iets..

megahaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 22:49

Nou, dat treft!
Voor zover ik weet staat Sonlight nog altijd bij Jan Spinoy.
Nu zondag 26/07 is het provinciale haflingerkeuring in Opwijk (Vlaams-Brabant); als het op hetzelfde terrein als vorig jaar is, dan is dat net naast de stallen van Jan Spinoy! - Hij is overigens ook de organisator. (opgelet mocht je er naartoe gaan, het is niet in opwijk centrum maar in een gehucht ervan, er is ook een kleine kermis met zo'n tent met een orgel en vorig jaar was er ook nog een menwedstrijd. Toen hingen er wegwijzers dus dat zal nu ook wel het geval zijn. Wij gaan in elk geval even een kijkje nemen)
Zijn adres vind je terug op de Belgische haflingersite (comité vlaams-brabant) http://home.scarlet.be/haflingersite/
In het ledenblad vond ik nog een fotootje:

Afbeelding

Noemiee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-09 09:27

hee,!! bedankt zeg!
ik was gewoon super benieuwd hoe de moeder
van mijn pony er uit zag! bedankt dat je ook nog meer informatie
hebt gegeven. maar ik kom uit brabant dus dat is dan wel een stukje rijden:D erg leuk om te zien!

megahaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 19:00

Mocht ik haar zondag zien dan zal ik proberen om een foto te maken.
Alleen, zijn paarden staan in de stallen, en het publiek mag er niet bij. Ik moet dus wachten tot ze misschien op de keuring verschijnt, en we kunnen niet zo lang blijven, dus dat wordt moeilijk aangezien ze eerst met de veulens beginnen en Sonlight in de groep "merries ouder dan 8 jaar" zit. Tenzij ze een veulen heeft, dan loopt ze misschien mee met het veulen. En dan maar hopen dat het niet regent (in dat geval blijven we thuis).
Je kan natuurlijk altijd contact opnemen met hem, en een foto vragen of zo.

Noemiee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-09 23:24

megahaf schreef:
Alleen, zijn paarden staan in de stallen, en het publiek mag er niet bij. Ik moet dus wachten tot ze misschien op de keuring verschijnt, en we kunnen niet zo lang blijven, dus dat wordt moeilijk aangezien ze eerst met de veulens beginnen en Sonlight in de groep "merries ouder dan 8 jaar" zit. Tenzij ze een veulen heeft, dan loopt ze misschien mee met het veulen. En dan maar hopen dat het niet regent (in dat geval blijven we thuis).

jaa als je dat zou willen doen graag!!

Noemiee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-09 14:28

megahaf schreef:

heb je geen foto kunnen maken??

megahaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 17:59

Heb je mijn mailtje (eind juli) ontvangen?

Noemiee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-09 16:41

nee niet gehad>?