Waar kan en mag je rijden op het strand?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Naomi_unique

Waar kan en mag je rijden op het strand?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-09 15:07

Hallo Bokkers

Ik ben benieuwd waar je op het strand zou mogen rijden en waar het het mooist is om te rijden. Een stalgenootje en ik willen namelijk graag een mooie tocht langs het strand gaan maken. We komen uit zeist, dus we willen het liefst wel een mooi ritje kunnen maken.
Voor 7 uur 's ochtends en na 7 u 's avonds rijden is dus niet echt een optie, we moeten namelijk een flink stuk met de trailer heen en terug.
Mijn vraag dus of er stranden zijn waar je ook overdag mag rijden.

Sim

Re: Waar kan en mag je rijden op het strand?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 15:11

Naomi_unique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-09 15:19

Bedankt voor de tip, maar het gaat hier om met een eigen paard op het strand te rijden. Ik ben niet opzoek naar een manege.

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 15:23

Ik heb laatst nog op Oostvoorne op het strand gereden overdag. Bij de VVV konden zij mij niet vertellen dat dit niet mocht en er stonden ook nergens borden. Wel heb je een vergunning nodig om op het strand en in de duinen te rijden. Maar dit kost 2,50 pp per dag. Weet wel dat de manege elke zondag strandritten organiseerd en die rijden er ook overdag met een grote groep.

Oostvoorne strand is geen badstrand, maar er zijn wel veel mensen met honden en vliegers overdag.

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 16:41

Zoals aangegeven lopen hier al andere topics over, waaronder die Simmie noemt. Aangezien dat ook nog eens een recent topic is sluit ik deze.

Gelieve eerst de zoekfunctie gebruiken en/of de fora doorspeuren om te kijken of je je antwoord kan vinden alvorens er een topic over te openen.