Vorig jaar reed ik wedstrijd met een paard, toen ze drachtig was ben ik met haar gestopt op wedstrijden, en heb me startkaart lidmaatschap van de club en alles laten verlopen. Nu wil ik een deze dagen weer een startkaart met de zelfde merrie aanvragen, kan ik gewoon de zelfde startcoupons gebruiken als voor heen?
_Pasja_
Geplaatst: 16-07-09 21:55
Volgens mij niet, want je krijgt een nieuw combinatienummer.
Charaz
Geplaatst: 16-07-09 21:57
_Pasja_ schreef:
Volgens mij niet, want je krijgt een nieuw combinatienummer.
Grote onzin!
Als je bij dezelfde vereniging rijd blijven je coupons hetzelfde, combinatienummer veranderd nooit.
Maar met dat paard ben ik ook geen lid meer bij de veriniging, ik ben wel van plan me met dat paard weer bij de zelfde vereniging te melden. Dan neem ik dus aan dat ik ze dan ook nog gewoon kan gebruiken toch?
Ja dan kun je ze gewoon weer gebruiken. Je combinatienummer blijft altijd hetzelfde en je winstpunten blijven ook hetzelfde. Als je van vereniging verandert zou zijn, zou je wel nieuwe coupons aan moeten vragen, maar in dit geval niet
ja ik d8 het inderdaad wel en je moet ook in de klasse starten waar je gestopt bent volgensmij
Varington
Geplaatst: 22-07-09 23:03
als je combienatienummer het zelfde blijft kun je ze volgens mij weer gewoon gebruiken . Kijk even op je startkaart als je hem krijgt dan zie je het zo of het het zelfde nummer is.
Lizzy1991
Geplaatst: 09-09-09 18:07
je krijgt een nieuw combinatienummer, tenminste, dat was bij mijn zusje wel zo. oude coupons weggooien en gewoon nieuwe bestellen!