Ik weet niet of het hier goed staat, maar ik wist niet waar het anders moest.
Zaterdag koop ik mijn verzorgpony, en 3 weken later verhuisd ze. Vlakbij de pensionstal zijn allemaal weggetjes waar we leuk buiten kunnen rijden.
Natuurlijk wilde ik wel weten of dit veilig kon.
Dus ben ik naar mijn verzekering gegaan, en heb gevraagd hoe het zit met mijn verzekering.
Volgens deze mevrouw was ik genoeg gedekt. Want mijn (schoon)ouders hebben een aansprakelijkheids verzekering, en die dekt alle schade die mijn paard zou maken. (In dit geval schoonouders, omdat ik bij hun in huis woon, en hier ook ingeschreven sta!)
Mijn schoonvader vertouwde het niet, en heeft gebeld naar iemand van de verzekering. Volgens deze mevrouw waren helemaal niet mijn schoonouders verzekerd voor de schade, maar ikzelf! Of iig, dit moet ik dan nakijken of ik wel genoeg verzekerd ben.
Ik heb geen idee hoe mijn zorgverzekering in elkaar zit (Schaam), iig ben ik maar minimaal verzekerd.
Wie weet hier meer van, en kan mij er wat meer over vertellen? Want op deze manier durf ik helemaal de weg niet meer op. (Ook al is mijn pony boomproof, en schrikt ze eigenlijk nergens van.)