[PG] Voskleurige shetlandmerrie met x achterbeentjes !

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Omegamedo

[PG] Voskleurige shetlandmerrie met x achterbeentjes !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-09 00:07

Enkele jaren geleden heb ik Polleke van een handelaar gekocht om haar een veilig leventje bij mij te geven.
Door omstandigheden (valse voorwendselen) heb ik haar helaas niet meer.
Laatste stal die mij bekend is is een pensionstal op het terrein van een Hengstenhouderij in Ouderkerk aan de Amstel.
Hier heeft ze samen met Tinkerruin Farell gestaan. Ze werd toen overigens Wendy genoemd.
Wie kent deze merrie ?
Afbeelding

Hele verhaal wil ik via pb geven mits je me wil helpen of meer weet aangezien degene die dit allemaal veroorzaakt heeft onder meerdere namen op Bokt zit.
Laatst bijgewerkt door Tanja op 16-07-09 13:39, in het totaal 3 keer bewerkt
Reden: Title aangepast

Marigold

Re: Gezocht ! Voskleurige shetlandmerrie met x achterbeentjes !

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 00:11

Polleke kwam eerder dit jaar toch voor in een topic op bokt?
ze had een nieuw baasje gevonden dacht ik?
volgens mij is het dezelfde pony als deze, of was jij toen nog haar eigenaar?

Omegamedo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-09 00:27

Ja, dat klopt. De vorige eigenaresse had haar gevonden en wat was ze blij dat ze Pol gevonden had. Dikke tranen liet ze.
Ik had Pol nooit verkocht als pa niet had gezegd dat Pol bij ons bleef staan en als ze haar niet meer konden/wilden houden, ik haar terug zou krijgen.
Helaas moesten we allemaal verhuizen met de paarden. Zij zijn met Tinker weggegaan en hebben Pol meegenomen. Ben heel kort daarna erachter gekomen op Bokt dat ze een andere eigenaar voor Pol zocht. Wat ik niet mocht weten :?
Polleke zou wegkwijnen in de stal daar. Ben nog wezen kijken (met trailer :o )(tuurlijk haar niet meegenomen, maar had niet veel gescheeld, gelukkig had mijn verstand op dat moment net iets
meer te zeggen dan mijn gevoel), Polleke zag er goed uit daar.
We hebben met de stalhouder gesproken daar, en deze vond dat shetjes ook niet op stal hoorden, hij zelf een koppeltje in de buurt had lopen en ze daar bij kon.
Heb begrepen dat ze met Farell naar de Gijsbrecht van Amstel manege zijn gegaan.
En ik hoop dus dat Polleke echt daar in een kudde loopt. Aangezien ik daar verder nooit in de buurt kom, en las dat ze een deken verkocht ivm met overlijden van de pony, vroeg ik me af of er iemand daar in de buurt misschien meer weet.

Ik wilde dit niet allemaal opschrijven zo, omdat ik het geen moddergooi topic wil maken, maar nu staat hier dan toch zo'n beetje het hele verhaal ... ;(

Wat ik heel erg vind, en me niet in kan berusten is het feit dat ik het beestje kocht met een veilig leventje te geven bij mij. Ze had nooit wat, stond 24/7 buiten in een kudde. En dat ze onder valse beloften naar mij toe toch is verhuisd, dat die mensen over de rug van een onschuldig paardje andere mensen ( mij , vriendin en andere kennissen) proberen te zieken.
Mijn hoop is dat ze het fijn heeft ... ergens ... en dat iemand mij hier op Bokt meer weet te vertellen.

Omegamedo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-09 13:55

Laatst bijgewerkt door Tanja op 18-07-09 16:00, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Max 2 fotos toegestaan, teveel omgezet in link.

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 16:06

Moderatoropmerking:
Aantal offtopic berichten verwijderd. Ik wil even heel duidelijk benadrukken dat het op OV alleen toegestaan is te reageren als je nuttige informatie hebt voor de topicstarter aangaande de zoektocht. Medeleven en meer van dat soort berichten zijn niet toegestaan en kunnen via de pb aan de TS gestuurd worden. Lees allemaal de regels van OV nog eens goed door, deze regels vind je hier [OV] Welkom op [OV] Opsporing Verzocht *UPDATE 30-08-2007*
Verdere berichten welke de TS niet helpen bij de zoektocht zullen zonder bericht verwijderd worden.