Mondoni Winsor premium chaps

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

karlijn_s

Mondoni Winsor premium chaps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-09 19:42

Naast de laarzen die ik al heb ben ik op zoek naar chaps en jodhpurs.
Ik vond de Mondoni Chester premium jodhpurs met de daarbij passende chaps.
Nu heb ik een probleem, ik heb korte benen en best dikke kuiten. Op de site van divoza staat bij de chaps de maat xl, maar er staat geen kuit maat of lengte maat bij. Heeft iemand hier ervaring mee, als ik ze bestel en thuis krijg en het past niet is het weer een heel gedoe om het terug te sturen.
Dus als iemand er iets meer over kan vertellen??

Alvast bedankt.

Anne.

Re: Mondoni Winsor premium chaps

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 17:42

Misschien kun je op de site van mondoni kijken?

Cisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 19:18

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar volgens mij valt Mondoni vrij "normaal". Kun je zelf niet naar de winkel om te passen? Dat is natuurlijk de beste optie. :P

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 19:21

Anne mondoni is van divoza ;)

Ik heb ook al eens naar deze chaps gekeken en ze vielen voglens mij vrij normaal qua hoogte. Is het geen idee om je lengtemaat en kuitmaat eens op te meten en te mailen naar Divoza voor de exacte maten? Dan weet je het zeker. Heb me destijds ook rot geergerd dat ze geen preciezere maten erbij zetten ;)

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 20:07

Santigo, dat weet ik, maar Divoza is niet mondoni, die hebben echt wel een site. Hij is alleen tijdelijk offline zie ik.

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 20:29

Vroeger werd je als je naar http://www.mondoni.nl ging direct doorgestuurd naar http://www.divoza.nl meen ik me te herinneren

Kun je niet even een mailtje sturen? Vaak willen ruitersportzaken wel even een kleine moeite voor je doen om het even op te meten

Edit: ik ben even gaan zoeken op eenmaal andermaal, en vond bijvoorbeeld dit bericht

Citaat:
NIEUWE Mondoni Winsor premium chaps (kaartjes hangen er nog aan) maat L. Kuitmaat van de chaps is 37 cm en de hoogte aan de binnenkant van je been 40 cm en aan de buitenkant (bij de boog) 43 cm.

Misschien heb je hier wat aan, en anders kun je misschien zelf nog even proberen op deze manier verder te zoeken

Doe ik eigenlijk altijd als ik twijfel aan een maat

karlijn_s

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-09 20:36

Iedereen bedankt voor het meedenken. Ik zal divoza eens een mailtje sturen.