Mijn arme Cisco heeft allemaal bulten in zijn nek. Zijn er verkoelende en verzachtende cremes? En is er niet een vliegafwerend goedje wat zo dik is als creme? Leuk die sprays, maar na een half uur is het er echt afgezweet. Ik vind het gewoon zielig voor hem! Gelukkig voor hem gaat hij vrijdag naar de andere weide en daar is het meer open veld waardoor er minder vliegen zitten.
ik lees even mee Ik heb namelijk hetzelfde probleem bij mijn pony. Ik wil liever niet aan een deken, maar vrees toch dat het noodzakelijk is.....
1Boefje
Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-09 15:31
zap schreef:
ik lees even mee Ik heb namelijk hetzelfde probleem bij mijn pony. Ik wil liever niet aan een deken, maar vrees toch dat het noodzakelijk is.....
Ja inderdaad, liever geen deken. Op dit weitje staat hij achter prikkeldraad. Lijkt me niet echt verstandig
Wesco
Geplaatst: 15-07-09 15:31
Ik heb ook van alles geprobeerd, en ben uiteindelijk aan de Rambo vliegendeken gegaan. Ik merk dat mijn paard veel rustiger is en ik zou toch aanraden om een deken te kopen als je paard er enorm last van heeft.
Mijn pony heeft een gruwelijke hekel aan dekens, vandaar dat ik liever geen deken wil, maar als het moet dan moet het.
Bij mij helpt bremsenbremsen trouwens wel redelijk goed (ga vanavond even kijken hoe het zit met de bulten, want de afgelopen week was het een stuk minder door het weer)
1Boefje
Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-09 15:49
Gisteren was het weer een drama. Vorig week idd was het zo goed als nx