deze dus
en nu ben ik wel benieuwd wie deze zweep al in bezit heeft en wat je ervan vind
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Het is niet een goed paar schoenen dat je aankoopt omdat je anders blessures oploopt, kom nou... een zweepje!
Roane schreef:Wauw, nou is zelfs een zweepje ergonomisch en modern geworden
Als ik hem zie staan, de prijs is mooi en ik vind het ook een leuk ding dan koop ik hem... zoniet, dan net zo goed een andere zweep.Het is niet een goed paar schoenen dat je aankoopt omdat je anders blessures oploopt, kom nou... een zweepje!
Roane schreef:Ik heb er ook meedere per dag gereden met één en dezelfde zweep, en als het je eigen vertrouwde zweepje is heb je er echt geen 'last' van.
Echt weer een typisch geval van 'alles moet beter.'

sjorsie schreef:Roane schreef:Ik heb er ook meedere per dag gereden met één en dezelfde zweep, en als het je eigen vertrouwde zweepje is heb je er echt geen 'last' van.
Echt weer een typisch geval van 'alles moet beter.'
dan weet je ook uit ervaring dat je met de ene zweep lekkerder rijd als met de ander, het is eigen keus, gevoel.
Er komt nog net geen geweldige goudkleurige gloed van dat zweepje af, terwijl een zweepje van €5 net zo lekker in de hand kan liggen 
Niet alle verandering is gelijk 'beter.'
meer kan je er eigenlijk niet over zeggen als je een beetje praktisch van aard bent