Bij mij heb ik hem in het begin van een proefje nog lekker fris, maar in de loop ervan zakt de impuls langzaam, zodat ik hem bij de galop al vaak echt vooruit moet duwen

Heeft iemand hier misschien wat trucjes of iets anders voor?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kitty schreef:Geef hem dan juist tussen twee onderdelen in even een tikje (waar je uiteraard wel reactie op moet krijgen). Dan kan de jury je eigenlijk alleen op wijze van rijden een lager cijfer geven, maar op andere onderdelen niet.
MirageGidran schreef:tja, zo ken ik ook een paard wat buiten inderdaad de sterren van de hemel loopt maar zodra ze hebben gegroet begint hij te draken, want tja, hij krijgt toch niet op z'n flikker.
Ze heeft dat principe een keer opzij gezet en hem dus wel even tijdens de proef laten weten dat dat niet de bedoeling was. Resultaat was dat het nog werd "gewaardeerd" ook door de jury, dus ach, het kan ook goed uitpakken om tijdens een proefje te corrigeren.
MirageGidran schreef:tja, zo ken ik ook een paard wat buiten inderdaad de sterren van de hemel loopt maar zodra ze hebben gegroet begint hij te draken, want tja, hij krijgt toch niet op z'n flikker.
Ze heeft dat principe een keer opzij gezet en hem dus wel even tijdens de proef laten weten dat dat niet de bedoeling was. Resultaat was dat het nog werd "gewaardeerd" ook door de jury, dus ach, het kan ook goed uitpakken om tijdens een proefje te corrigeren.