Even een vraagje ik ben sinds kort in bezit van een heuse bruin roankleurig paard. In de zomer dus heel licht en veel wit door het bruin, in de winter zal ze zo goed als bruin worden. Maaaaar nou komt het in het paspoort staat: Schimmel bruin geboren. Logisch natuurlijk want wanneer ze nog een guppie zijn is dit moeilijk vast te stellen. In de zomer kan die kleur dus nog wel, maar wat als ze in de winter bruin wordt en meer richting het stekel harige gaat..? Kun je hier problemen mee krijgen op wedstrijden?
op je startkaart bedoel je sandra? Wat als je dan gehele controle kijgt en in je paspoort iets anders staat?
Kirstenx
Geplaatst: 15-07-09 17:21
Ik denk dat het niet zo veel uit maakt. Heel veel paarden zijn in de zomer een andere kleur dan in de winter. Mijn tweejarige hengst ook. In de zomer is hij gewoon bruin en in de winter zwart bruin. Maar op z'n paspoort staat gewoon bruin. Omdag ie zo geboren is. Ik denk niet dat, dat problemen geeft.
xTralala
Geplaatst: 15-07-09 17:43
Op mijn startkaart stond eerst dat mijn pony een vos was, maar het was eigenlijk een koffievos. Ik kreeg er steeds gezeur van bij de jury dat mijn pony geen vos, maar een koffievos was. Toen heb ik de DA laten komen en die heeft een blaadje ingevuld dat het een koffievos was. Dat hebben we opgestuurd naar de KNHS en het werd veranderd (koste niks?)
vencedor
Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-09 17:57
ok dat is dan nog een idee Tralala
ship
Geplaatst: 15-07-09 20:53
jah idd ik zou het wel laten veranderen roan is geen schimmel kun je wel problemen mee krijgen...