Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lisa15 schreef:Oh ik dacht tot 1.57.
Maar dan moet ik hem eigenlijk even precies nameten want wij dachten eerst dat die al boven de 1.60 was.
Sidera: Sommige schatten hem zelfs als een D pony haha.![]()
jaa hij is inderdaad van fiona geweest!
.
! 
! Sidera schreef:Als het de zwarte is uit je profiel kan je er wel veel gedoe mee krijgen denk ik. Want hij oogt echt paard..
En misschien willen ze hem dan nameten op wedstrijd en dan mag je misschien die wedstrijd niet starten en moet je alsnog bij paarden starten
En dan gewoon in alle rust op een vertrouwde omgeving laten meten. En nameten op een wedstrijd, wordt (bijna) nooit gedaan.. Ik heb het zelf nog nooit meegemaakt GirlyMelis schreef:Nee onder de 1.57 is het een pony daar boven een paard. Dus die van jouw is paard, dus je mag niet eens meer bij de pony's starten.
Rixt95 schreef:Als haar paard boven 1,60 is is het niet eerlijk om hem bij de pony's in te meten, dan is hij toch echt in het voordeel tov de andere pony's. Bovendien springt en beweegt hij, aan de foto's te zien, best goed dus is het nogal onnodig om voor die 10cm lager nou bij de pony's te gaan starten. Als hij rijtechnisch voor elkaar is kan hij het prima aan.Sidera schreef:Als het de zwarte is uit je profiel kan je er wel veel gedoe mee krijgen denk ik. Want hij oogt echt paard..
En misschien willen ze hem dan nameten op wedstrijd en dan mag je misschien die wedstrijd niet starten en moet je alsnog bij paarden starten
Ik denk dat het wel mee valt, je moet gewoon even informeren naar een "goede" meterEn dan gewoon in alle rust op een vertrouwde omgeving laten meten. En nameten op een wedstrijd, wordt (bijna) nooit gedaan.. Ik heb het zelf nog nooit meegemaakt