Bang voor vliegendeken Help!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

DreamUp

Bang voor vliegendeken Help!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-09 23:32

Hooiii ik heb een klein shetje en ze word helemal gek gemaakt door de vliegen dazen en horzels...
dus ik heb eest overal gezocht voor een goede vliegenspree ik heb zobeetje allemaal al gehad maar geen van alle helpen goed..
dus toen heb ik nog stad en land afgezocht naar een vliegendekentje in haar maat (115)
en toen ik die eindelijk had was ze er dus bang voor!
wat ik heel erg raar vond want het is echt niet der eerste deken geweest ze heeft regelmatig een zweetdekentje op enzo..
maar dat vind ze dus niet eng..
ik dacht mischien hebben jullie tips voor mij want hoe ik haar nu probeer te leren dat het niet eng is is:
der laten ruiken aan het deken ermee proberen te aaien en dan rustig op der proberen te leggen enz mar ik probeer het met zo min mogelijk vast zetten ens er zijn mensen die zeggen gooi het deken op maak het vast en laat der lekker uitrazen maar dat leek mij niet zo'n sllim plan jullie?

Anoniem

Re: Bang voor vliegendeken Help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 06:23

als je de tijd en zin kan je het rustig aan doen
gewoon elke dag laten zien en rustig over zn lichaam leggen
persoonlijk zou ik eerder die deken er gewoon op gooien laat dr maar uitrazen

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 07:19

Misschien helpt het als je de deken wast. Hij zal wel anders, apart ruiken. Het is zeker het proberen waard.

DreamUp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-09 13:07

oke dankjullie ik zal wat dingen proberen wassen zal ik doen ij ruikt wel apart nu je het zegt en dan kijk ik of ze het dan wel op durft te hebben maar ik denk niet dat ik der laat uitrazen want mischien heeft ze dan zoiets van ze laat me er voor vluchten us het is eng of is dat niet zo? in iedergeval bedankt

DreamUp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-09 19:52

Nou door jullie hulp gaat het al een stuk beter nu ben ik alleen nog bezig met die twee riempjes die tussen de benen door moeten en klaar :D:D