Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Mocht dit geen succes zijn dan laten we de bagage gewoon nabezorgen.
En wellicht 1 rustdag tussen de 2 dagen in plannen. CosMir schreef:Bedankt voor de tips...we gaan morgen weer om tafel om de route nog eens goed onder de loep te nemen. We rijden trouwens nu al wel regelmatig 20km per dag, soms meerdere dagen. (We rijden eigenlijk alleen maar buiten) en dat is een makkie voor de paarden. Maar 30 km is volgens jullie dus echt teveel van het goede?
CosMir schreef:Waarom raad je aan om van de veluwetrail af te wijken? Is die route niet zo interessant?
Onse bagage nemen we waarschijnlijk mee in zadeltassen. Deze week komen die binnen en kan ik kijken of alles erin past en wat mijn paard ervan vindt. (Wordt dus wel een lang weekend in vieze kleding danMocht dit geen succes zijn dan laten we de bagage gewoon nabezorgen.
CosMir schreef:Wat voeren jullie eigenlijk aan de paarden voor en tijdens de trektocht? Onze paarden krijgen gewoonlijk namelijk alleen een paar wortels en een pavo-koek en daar doen ze het goed op. We dachten om 1 kg per dag bij te gaan voeren aan krachtvoer (vanaf 5 dagen voor de trektocht, opbouwen)
Groeten,
Mirjam
Vippie schreef:30km is goed te doen mits je er geen endurancerit van maakt op topsnelheid

We gaan de veearts ook nog even raadplegen i.v.m. voeren, maar misschien is het inderdaad wel beter van niet...nu krijgen ze immers ook zo goed als niets. Leuk dat je ook ijzerloos rijdt! Wij rijden ook ijzerloos, bitloos en boomloos. Ik krijg er steeds meer zin in als ik de verhalen zo lees!