en de laatste tijd weer wat slechter werd en ik dus niet zoveel kon rijden. en hij zat de laatste tijd ontzettend vast aan beide kanten dus dat werd wat
en als je dan een Z1 proef moet rijden wordt je daar helemaal niet vrolijk van.ik ging dus losrijden in de bak en hij begon wel redelijk in ieder geval beter dan de vorige weken. ik rijd normaal een uur los en dacht dat ik precies een uur van tevoren erop gestapt was alleen liep het dus een half uur uit! en ik zag het al zo weer mis gaan
fuur heeft heel veel moeite met de travers en het uitstrekken inde draf dus daar hed ik wat extra mee geoefend met losrijden niet dat je dat nog goed kan krijgen een kwartier van te voren maar ja je moet wat
toen ik in de bak kwam om m'n proef te rijden werd fuur heel oplettend en begon hij echt lekker te lopen
zodat ik hem goed kon uitzitten. de proef liep voor m'n gevoel echt heel lekker en ik was dan ook heel tevreden. jammer was alleen dat fuur toen ik klaar was een enorme hoestbui kreeg bij het uitstappen.we hadden lekker uitgestapt en ik had hem lekker op de trailer gezet en we gingen wachten op de prijsuitreiking dit duurde echt ongelofelijk lang echt niet leuk meer
ik had om kwart over 9 gereden en om 11 uur was de prijsuitreiking ('s avonds he) we deden met z'n 2-en mee dus erg spannend was het niet maar het ging me om de punten en dat was 201 punten
met een 8 en een 7 voor de travers en voor de rest allemaal 7-ens en 6-en en nog een 8 echt super dus van fuur we zijn dus dik tevreden naar huis gegaan
en nu durf ik ook weer op andere concoursen haha.
ga zo door