Aankomend weekend heb ik een concours waar ik zowel bij het springen als bij de dressuur met hetzelfde paard start. Nou is er met de starttijden wel zoveel mogelijk rekening gehouden, alleen kom ik wel in de problemen als ik evt een barrage zou moeten rijden (rubriek is met barrage). Hoe zit het als je een foutloos parcours rijdt, maar je terugtrekt van de barrage? Krijg je dan wel de 2 winstpunten die voor het foutloze parcours staan, of krijg je dan niets meer?
Mo0wtjee
Geplaatst: 10-07-09 18:38
zover ik weet krijg je dan gewoon 2 winstpunten.. maar ik weet het niet zeker. maar je kan toch gewoon naar de Jury van de dressuur gaan en vragen of je later mag starten. dat doen wij ook regelmatig succes!
Karin
Geplaatst: 10-07-09 18:40
Springen gaat voor dressuur heb ik altijd geleerd, aangezien ze bij het springen vastzitten aan een bepaald tijdschema i.v.m. klasse-indeling. Bij dressuur valt vaak wel wat te schuiven.
Dus in dat geval kun je met de jury en ringmeester overleggen of je later kunt starten bij de dressuur. Hoe het zit met terugtrekken uit de barrage weet ik niet, maar dat zou IMO zonde zijn als het ook met uitstel van de dressuur opgelost kan worden.
barage is alleen voor de prijzen, je krijgt wel gewoon je 2 wp als je niet rijdt. maar ik zou idd kijken of je wat later mag starten!
Myot
Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-09 10:41
Bedankt voor de reacties. Het schuiven met de dressuur wordt denk ik lastig, ik start al als allerlaatste in mijn klasse en daarna is er een jurywissel. Maar goed...eerst maar zien dat we die barrage halen, anders is er helemaal geen probleem