springen en dressuur op 1 dag

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Myot

springen en dressuur op 1 dag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-09 11:57

Aankomend weekend heb ik een concours waar ik zowel bij het springen als bij de dressuur met hetzelfde paard start. Nou is er met de starttijden wel zoveel mogelijk rekening gehouden, alleen kom ik wel in de problemen als ik evt een barrage zou moeten rijden (rubriek is met barrage). Hoe zit het als je een foutloos parcours rijdt, maar je terugtrekt van de barrage? Krijg je dan wel de 2 winstpunten die voor het foutloze parcours staan, of krijg je dan niets meer?

Mo0wtjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 18:38

zover ik weet krijg je dan gewoon 2 winstpunten.. maar ik weet het niet zeker.
maar je kan toch gewoon naar de Jury van de dressuur gaan en vragen of je later mag starten.
dat doen wij ook regelmatig :D
succes! ;)

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 18:40

Springen gaat voor dressuur heb ik altijd geleerd, aangezien ze bij het springen vastzitten aan een bepaald tijdschema i.v.m. klasse-indeling. Bij dressuur valt vaak wel wat te schuiven.

Dus in dat geval kun je met de jury en ringmeester overleggen of je later kunt starten bij de dressuur. Hoe het zit met terugtrekken uit de barrage weet ik niet, maar dat zou IMO zonde zijn als het ook met uitstel van de dressuur opgelost kan worden.

Jester_

Re: springen en dressuur op 1 dag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 18:41

barage is alleen voor de prijzen, je krijgt wel gewoon je 2 wp als je niet rijdt.
maar ik zou idd kijken of je wat later mag starten!

Myot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-09 10:41

Bedankt voor de reacties. Het schuiven met de dressuur wordt denk ik lastig, ik start al als allerlaatste in mijn klasse en daarna is er een jurywissel. Maar goed...eerst maar zien dat we die barrage halen, anders is er helemaal geen probleem ;)

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 10:47

Misschien kun je eerst dressuren en dan springen?

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 11:14

Je kunt het beste nu even contact opnemen met het secretariaat en vragen of er iets te regelen valt. Over het algemeen zijn ze heel begripvol ;)

ship

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 21:05

bij geen baragge wel foutloos krijg je gewoon je winstpunten maar het zou zonde zijn als je de prijzen liet lopen mocht je het goed door komen..