startkaart

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

renee4

startkaart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-09 21:22

Even een vraag over het aanvragen van een startkaart om zo te kunnen deelnemen aan
wedstrijden, waarom kun je deze alleen vragen als je lid bent van een vereniging...?
Eigenlijk best raar, ik hoef niet bij een clun aangezien in priveles krijg, en ik
ben nou zover om wedstrijden te rijden maar ik wil niet bij een club...
..... apart :+

Urielle

Re: startkaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 21:49

omdat je als privepersoon niet aan kunt sluiten bij de KNHS, dus je zult je toch wel aan moeten sluiten bij een vereniging. Onze vereniging schrijft niet eens lessen uit, zelfs al zou ik willen. Het is overigens wel fijn om een (goed functionerend) secretariaat te hebben dat alle rompslomp voor je regelt hoor!

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 21:56

Poe.... ik vind je nogal..... arrogant opstellen....

Je hebt nog nooit een wedstrijd gereden en toch vind je dat je geen club nodig hebt???

Gelukkig denkt de KNHS er anders over!

Prive les is niet zaligmakend, hoe reageert je paard als hij tussen anderen rijdt?

Waarom zou onze club GP amazone met haar jonge paarden toch zo graag wat clublessen meenemen? Ik denk niet voor het kruisje dat ze dan kan springen en ook niet voor de bosrit....

Gewoon een club in de buurt uitzoeken en lid worden! Dan helpen zij je met je startkaart en je wordt ingedeeld in een regio en zodoende kan je mee doen aan de regio kampioenschappen.

renee4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-09 22:03

Okay bedankt voor de reacties!

[quote="amondi"]Poe.... ik vind je nogal..... arrogant opstellen....

Je hebt nog nooit een wedstrijd gereden en toch vind je dat je geen club nodig hebt???
......quote]

ik bedoel het totaal niet arrogant, het is niet dat ik me te goed voel ofzo, totaal niet,
alleen krijg ik priveles, dit is nogal duur en aangezien ik alles zelf moet betalen, zat ik
er eigenlijk niet op te wachten om me ook nog aan te melden bij een club omdat
ik dan weer clubgeld moet betalen, allemaal extra kosten.
De privelessen kan ik moeilijk afzeggen want hij is een bekende van de familie
en mijn ouders willen dat ik bij hem blijf lessen, ze zouden het niet eerlijk vinden
tegenover hem als ik hem afzeg en dan bij een club les nam.... :(

Rijden tussen andere paarden gaat prima, heb wekelijkse buitenritten met 3 andere
paardeneigenaars in de buurt ;)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 09:10

De eisen voor het aanvragen van een startkaart kun je makkelijk zelf opzoeken in het disciplineregelement op de site van de KNHS.