STRESSEN joh!! Ik moest zaterdag (12 april) starten in het zogenaamde "Elfbergen" (FRIESLAND) wat onze vaste eerste- en laatste buitenwedstrijd is van het zomerseizoen. Nah ja, ik moest dus eerst dressuur (L1) rijden, dan eigenlijk tegelijk 4-tal en springen.. Tsja, dat gaat best wel moeilijk he! En 4-tal gaat voor.. Dus zouden ze wel wachten bij het springen (L). Nah ja... Na de dress, waar Lars heel gemeen af en toe gewoon totally tegen de hulpen was en er zelfs nog een keer de baan uitspatte toch kennelijk nog een erg geslaagd proefje. Namelijk 161 pnten en een 5e prijs!!!!!
Oja, eff foto van Lars op het begin van de dag:
Daarna met het 4-tal. Onze allereerste wedstrijd.. Het enige 4-tal van de wedstrijd en na 3x trainen. Allemaal enthousiaste lui joh! De jury vond het geweldig en we hadden me toch een publiek.. Schaamde me haast zoveel eigenlijk.. Voor zo'n simpel proefje. Ik liep trouwens als 4e omdat ik erg goed ben ik het dichten van gaten en afsnijden van hoeken wat erg hard nodig is altijd!! Maakte 1x flinke fout geloof ik maar weer goed opgelost dussss... Hadden we een wp ook nog!! 168 pnt. Vet leuk.. En 1ste prijs natuurlijk

Ik daarna snel snel naar het springen. In m'n eentje tussendoor parcours verkennen. Dat moet er echt stom uitgezien hebben!!!

Toch verder nog wel een geslaagde dag!!
Nog even een foto van 't 4-tal (ik rij achteraan):
Heel veel groetjes Hester!!!!