[EG] GZ Oud eigenaren/verz. van Pappa's Miracle > Mickey.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Miracle_

[EG] GZ Oud eigenaren/verz. van Pappa's Miracle > Mickey.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-09 19:08

Hoi!

Ik ben op zoek naar oud eigenaren/verzorgers van mijn pony Mickey (Voluit: Pappa's Miracle).
Ook ben ik op zoek naar alle informatie over haar, dus weet je iets van haar, zou ik het graag horen.
Ook wil ik graag in contact komen met oud-verzorgers.

Wat korte informatie over haar:

Pappa's Miracle - Mickey
16 jaar
Schimmel
NRPS (Haf x Arabier)
Vader: Pappa's Pride
(Ik weet ook dat ze ergens in de buurt van Berkel en Rodenrijs heeft gestaan)

Foto:
Afbeelding

Ik heb haar gekocht een Eethen, en ik weet eigenlijk niet veel van haar. Haar oude eigenaren wisten ook niet veel over haar te vertellen.

Dus ken jij iemand die haar kent/ weet jij iets over haar/ ken je haar zelf? Zou ik graag iets van je horen. :)
Voor meer foto's, zie profiel of PM!

:wave:

Vivat

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 08:24

Hoi, ik ken je pony wel. Ze heeft jarenlang in Bleiswijk gestaan, vroeger heette de manege Ruitersportcentrum Bleiswijk en sinds 2004 ofzo Hippisch Centrum rottemeren.
Ze is van Nathalie Vink geweest. Nathalie heeft nog meer paarden maar staat niet meer op de manege in Bleiswijk, volgens mij nu in Rotterdam maar dat durf ik niet zeker te zeggen. Hoop dat je wat met deze info kan.
Wel hele leuke pony! Veel plezier met haar!

SanneSanne19

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 13:56

heb je haar gekocht in eethen?

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-09 15:04

SanneSanne19 schreef:
heb je haar gekocht in eethen?

Ja :j

lovezspekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 21:13

Ik heb ooit een keer op papa's miracle gereden! En toen was ik heel klein, en eng dat ik het vond! :P Mietje was ik.
Misschien moet je Nathalie vink maar is opzoeken, ik weet niet of ze hyves heeft ofzo, maar zij heeft nog veel meer "papa's" (gehad).

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-09 01:33

lovezspekkie schreef:
Ik heb ooit een keer op papa's miracle gereden! En toen was ik heel klein, en eng dat ik het vond! :P Mietje was ik.
Misschien moet je Nathalie vink maar is opzoeken, ik weet niet of ze hyves heeft ofzo, maar zij heeft nog veel meer "papa's" (gehad).

Lees je bericht nu pas, maar bedankt voor je reactie, ik zal haar eens opzoeken!